vj software

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dave C
    • Apr 2001
    • 76

    vj software

    Hey, we hebbe sinds kort zon digital beamer en nu ben ik op zoek naar software voor de pc, ik hoor jullie al komen, doorzoek het forum, ik heb ondertussen al de topic eens doorlezen en ben wel wat links tegengekomen, maar 1 probleem! Der is zoveel keuze aan software.
    Mich zijn er mensen met ervaring die mij meteen opweg kunne zetten naar het juiste software pakket.

    Ik zoek software die:
    - visualization heeft (van die wacko beelden enzo)
    - die deze kan aansture via line-in (dus op de muziek)
    - die live video kan capturen (heb zon sony digital cam die via usb op de pc kan, of via video-in)
    - die de live beelden kan mengen in zen visualizations

    Misch zijn er mensen die al ervaring hebben met die dingen en me direct op het juiste pakket kunne zetten. Ik ben dus wel degelijk op zoek naar die software en GEEN videomixer.

    mvg
    Dave


  • _Jasper
    • Jan 2001
    • 330

    #2
    Waarom expliciet GEEN videomixer en wel met software?


    Seeeeeeee ya
    Jasper
    Drive-in Show The Dream Team
    Seeeeeeee ya
    Jasper

    Comment

    • Dave C
      • Apr 2001
      • 76

      #3
      We willen alles op pc, pc/software moet zen ding mor doen, der is geen VJ beschikbaar om zich bezig te gaan houden met videomixer e.d. Kheb ondertussen al wa software ligge probere, visualjockey bevalt me wel me die videolab module. Elektronica is ok nie slecht.

      Greetz
      Dave

      Comment

      • jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

        #4
        al eens arkaos bekeken? Werkt als een trein, helaas is het wel duur.
        ArKaos develops VJ Software, Media Server and LED mapping Software used at shows, events, concerts and tours since 1996


        Suc6,
        Jurjen

        Comment

        • lucken
          • Sep 2002
          • 342

          #5
          citaat:Geplaatst door Dave C

          We willen alles op pc, pc/software moet zen ding mor doen, der is geen VJ beschikbaar om zich bezig te gaan houden
          Al eens de Kaleidolight bekeken ? Heeft Line input, u kan zelf animaties aanmaken, een VJ is niet nodig, kan enkel geen live beelden gaan mixen. Wordt in vele Belgische discotheken gebruikt !

          zie: http://www.avl.be/dutch/kaleido.htm

          Groeten,

          Luc

          Comment

          Working...