Ik moet de laatste tijd steeds vaker en vaker vaststellen dat mensen ongegeneerd foto's plaatsen met een grootte van 1024 pixels, of andere associale, onleesbare formaten. Omdat ik mij ook niet steeds ga bezighouden met het verkleinen van die foto's, en steeds opnieuw mailen van de founders van deze topics, hierbij een hulpprogrammaatje voor degenen die niet zo goed overweg kunnen met fotoshop. Haal je foto's er even doorheen en resize ze naar 800*600 pixels, dan blijft dit deel van het forum ook nog leesbaar, en duurt het geen eeuwigheden voor mensen met een 56k6 modem om een topic te openen.
Resize Programmaatje
Topics met foto's, aanzienlijk groter dan 800*600 pixels zullen door mij de eerste keer voorzien worden van een slotje, met een vriendelijke mail naar de poster om de foto's te verkleinen, gebeurt dit niet verhuist het topic naar de kliko. Niet om het jullie moeilijk te maken, maar wel om het forum overzichtelijk en leesbaar te houden.
Fotomoderator fora J&H Licht en Geluid
Resize Programmaatje
Topics met foto's, aanzienlijk groter dan 800*600 pixels zullen door mij de eerste keer voorzien worden van een slotje, met een vriendelijke mail naar de poster om de foto's te verkleinen, gebeurt dit niet verhuist het topic naar de kliko. Niet om het jullie moeilijk te maken, maar wel om het forum overzichtelijk en leesbaar te houden.
Fotomoderator fora J&H Licht en Geluid
Comment