SMS Show??!?!?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bigfoot
    • Nov 2002
    • 151

    SMS Show??!?!?

    Beste mensen op dit forum,

    Ik heb de vraag of het mogelijk is dat mensen smsen naar een bepaald nummer en dat toegevoegd wordt aan een internetpagina zoals het gebeurd bij een gastenboek. En of dat mogelijk is zonder al te veel reclame op de site (of moet ik die weer verwijderen), en extreme kosten voor de smser's???? en valt er wat voor ons mee te verdienen??

    Want we willen een sms wall maken op een feest,
    Alvast bedankt
    Jeroen Knol
    Dé SM58 is nog steeds de beste mic!
  • lve
    • Nov 2002
    • 62

    #2
    Hoi djlenog,

    SMSboard heeft wat jij zoekt,
    code zet de laatste (1,5) 10 berichten op een website, waar jij wilt, met daaronder alleen een link naar smsboard.nl, verder geen reclame.

    Dit is tegen standaard smstarief.
    En nee, je verdient er niets aan als mensen ernaar smsen.

    Het is wel geheel gratis.
    Ik heb er ook 1 en daar heb ik nog geen problemen mee gehad, ik heb het alleen nog niet gebruikt voor zoveel berichten op 1 avond, maar ik denk dat dat wel goed zal gaan.

    dus:


    Er zijn vast wel andere, maar deze ken ik toevallig

    mvg.
    Laurens
    mvg LvE.

    Comment

    • axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

      #3
      citaat:Geplaatst door djlenog
      Want we willen een sms wall maken op een feest,
      Zou je dan niet beter voor een echte SMS-applicatie gaan...
      Op zo'n feest filter je best eerst de berichten, want er zijn dingen die je echt niet wil zien verschijnen.
      Verder moet je software over voldoende capaciteit beschikken om de sms-jes aan te kunnen...


      PS : check het volgende topic er eens even op na! Staat heel wat uitleg in over hoe zo'n sms-systeem precies werkt!

      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

      Comment

      Working...