Gebroken glasplaat pioneer plasma

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rieuwert
    • Jul 2002
    • 211

    Gebroken glasplaat pioneer plasma

    We hebben, helaas, vanochtend een plasma terug uit de verhuur gekregen, met ja, een mooie dikke ster in de glasplaat. Iemand een idee of dit nog te maken is, en zo ja, waar?

    Pioneer zelf doet er nogal vaag over, en adviseert een nieuwe te kopen, maar zoiets moet toch te maken zijn.
    Lekker belangrijk.
  • iggi_c
    • Oct 2003
    • 17

    #2
    ik neem aan dat de laatste gebruiker betaald. Volgens mij is het niet te maken en als het te maken is is het volgens mij heel duur. Ik zou een nieuwe kopen en de kosten verhalen op de laatste gebruiker.

    Comment

    • -Aart-
      • Jul 2001
      • 801

      #3
      Misschien wat offtopic; maar wat is een pioneer plasma ?
      Ik vind in Google alleen plasma TV's en dat is meer VJ-gebeuren toch ?

      Comment

      • Stijn Vanstiphout
        • Oct 2000
        • 1160

        #4
        Weggooien en een nieuwe kopen op kosten van de laatste gebruiker. Jammer, maar helaas...

        mvg,
        Stijn Vanstiphout,
        LVL Multimedia
        Belgiƫ

        Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

        Comment

        • rieuwert
          • Jul 2002
          • 211

          #5
          Tuurlijk zal de laatste gebruiker vergoeden.

          Hebben ook al eens een gebroken Fujitsu plasma gehad, daar ging voor 1300 euro een nieuwe buis in, zodoende dat ik eerst even de vraag opper of iemand hier al ervaring heeft met pioneer plasma's op dit "gebroken" vlak.
          Lekker belangrijk.

          Comment

          • Rudy Vorstenbosch
            • Jun 2001
            • 1429

            #6
            Heb je geen foto gemaakt toevallig?

            Ben erg benieuwd...

            Comment

            • jop
              • Jun 2002
              • 92

              #7
              Mischien heb ik een oplossing:
              Een kennis van ons heeft een bedrijf in autoruitschade. Hij was als eerste in nederland met de techniek die hij gebruikt. Ipv voor een ster in je voorruit gelijk een nieuwe ruit erin te zetten, doen ze er een soort hars spul in. De ster is dan helemaal weg. Je kunt het ook voor andere dingen gebruiken. Hij boort nl altijd een klein gaatje in de gasmeter, om zo met een naaldje de meter stop te zetten. Na een tijdje maakt ie dan weer dicht met die hars. Mischien kun je zo ook het scherm laten maken.
              Jop
              Powerd by MB-Audiosystems

              Comment

              • driesmees
                • Apr 2003
                • 1076

                #8
                die techniek is al jaren bekend in belgiƫ hoor, carglass gebruikt hem...
                [CENTER] [/CENTER]

                Comment

                • ronny
                  • Dec 2002
                  • 2139

                  #9
                  idd die techniek bestaat toch al even en ze maken er veel reclame over bij ons in belgie.

                  Maar evenzeer is het een rotte ervaring zo een duur aparaat beschadigd terug krijgen.

                  Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met de betrouwbaarheid nu. Als je plasma scherm een flinke tik heeft gehad is er misschien zelfs meer beschadigd als het glas alleen.
                  Misschien toch beter om het volledig te vervangen op kosten van de laatste huurder uiteraard.
                  niet zagen, gewoon doen!

                  Comment

                  • splash
                    • Aug 2002
                    • 342

                    #10
                    citaat:Geplaatst door jop

                    Hij boort nl altijd een klein gaatje in de gasmeter, om zo met een naaldje de meter stop te zetten. Na een tijdje maakt ie dan weer dicht met die hars.
                    Mischien off-topic, maar heet dat geen fraude?

                    Comment

                    • jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

                      #11
                      idd, fraude niet alleen, ook roof geloof k

                      stond in het natuurkunde boek een kranteknipsel van een huisarts die het had gedaan. Hij zei da stroom niets tastbaars was => wetten dateren uit tijd waar er nog geen stopcontacten bestonden => rechter vatte de stroom op als "handelswaar" dus is het eigendom van het energiebedrijf waar diegene klant bij is. Dat ze het aan hem doorverkopen is weer het volgende punt

                      dus fraude en diefstal (meenemen/gebruiken zonder te betalen)

                      Comment

                      Working...