Video -> DVD

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martinod
    • Feb 2004
    • 1

    Video -> DVD

    Wat moet ik doen wanneer ik een video wil overzetten naar een DVD-R via mijn DVD Recorder en er op deze videoband een beveiliging zit. Wanneer ik de video in de videospeler steek en afspeel is er geen probleem, wanneer ik echter mijn DVD Recorder aanzet om de video over te zetten op een DVD-R schijfje komt er onderaan het beeld een zwarte band plus een klein gedeelte van de bovenste helft van het beeld. Hoe kan ik dit verhelpen ? Kan iemand mij hierbij ter hulp zijn.[?]
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    mogelijke oplossing: beeldverbeteraar.
    nog mogelijkere oplossing: beeldverbeteraar met Macrovision killer
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

      #3
      Ahum... heet dat toevallig niet: "Copieer-beveiliging" ????? [:0]
      Greetzzz... [;)]

      John


      Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

      Comment

      • DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

        #4
        Het is misschien wel een kopieer beveiling maar ik vind wel dat je gewoon voor je eigen verzameling je videobanden over kan zetten naar een DVD die het gewoon veel langer goed houden, dus niet na een paar keer spuilen sneeuw in je beeld en het neemt stukken minder ruimte in.
        Wat wij altijd deden met video's is een beetje omslachtig maar het werkt wel.
        Op de ene kamer stond een TV met een video recorder die stond daar af te spelen op een kanaal, die TV was alleen doorgelust naar een TV op een andere kamer dus ook werd hier gelijk de video weergegeven.
        Op de tweede TV zat ook een recorder en die stelde je dan gewoon in door hem het kanaal op te laten nemen waar die andere video op afspeelt.
        Ik denk dat dit truukje wel werkt als je de in dit geval 2e recorder vervangt door je DVD recorder.
        We're ready to party, are you?

        Comment

        • lichtmoderator
          • Jun 2002
          • 115

          #5
          over het omzetten van video naar DVD, kopieerbeveiligingen e.d. is hopen informatie te vinden op het www.

          Er zijn zelfs nederlandstalige sites waar je dit tot in alle mogelijke details kan terug vinden.

          Zoek eerst eens op het www, heb je dan nog speciekere vragen, mail me dan even.

          tot dan... een slotje
          Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

          Comment

          • lichtmoderator
            • Jun 2002
            • 115

            #6
            over het omzetten van video naar DVD, kopieerbeveiligingen e.d. is hopen informatie te vinden op het www.

            Er zijn zelfs nederlandstalige sites waar je dit tot in alle mogelijke details kan terug vinden.

            Zoek eerst eens op het www, heb je dan nog speciekere vragen, mail me dan even.

            tot dan... een slotje
            Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

            Comment

            Working...