live renderen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedy_6
    • Jun 2004
    • 17

    live renderen

    Hallo, ik zoek een programma waarmee ik live kan renderen.
    zoals bijvoorbeeld, de vtm zou doen, door er een "VTM"logo op te zetten.

    Maar mijn bedoeling is, dat ik tijdens winamp mijn visualisaties aan het afspelen is wil ik (live) kunnen zegge, dat op de beamer de naam van het nummer en artist moet opkomen (oa) en nog veel meer...


    Bedankt bij voorbaat.
  • KoenB
    • Mar 2003
    • 453

    #2
    Denk dat je dan es goed moet zoeken onder de winamp plug inns want wat jij hier beschrijft bestaan nl al plugg ins voor. Weet enkel de exacte naam ervan niet meer
    Life is a freakshow, I just do the lighting

    Comment

    • speedy_6
      • Jun 2004
      • 17

      #3
      inderdaad, voor de titel enz wel, maar niet voor iets anders,

      winamp rendert de visualisaties voor het geluid dat binnenkomt via de line in,(plug in) dus winamp speelt zelf niet af, DUS kan er ook geen gebruik worden gemaakt, om de titel te laten zien...

      Andere alternatieve.?

      Comment

      • KoenB
        • Mar 2003
        • 453

        #4
        Ik heb het dus wel over tekst die je zelf kan intypen. Was variatie op Guess (denk ik dat het noemde) waar je de winamp plug in kan moduleren in kleur en vorm etc....
        Life is a freakshow, I just do the lighting

        Comment

        • Ronin
          • Jun 2004
          • 8

          #5

          Comment

          • speedy_6
            • Jun 2004
            • 17

            #6
            citaat:Geplaatst door KoenB

            Ik heb het dus wel over tekst die je zelf kan intypen. Was variatie op Guess (denk ik dat het noemde) waar je de winamp plug in kan moduleren in kleur en vorm etc....
            over welke plugin heb je het dan?

            Comment

            • LND
              • Jan 2004
              • 100

              #7
              citaat:Geplaatst door speedy_6

              citaat:Geplaatst door KoenB

              Ik heb het dus wel over tekst die je zelf kan intypen. Was variatie op Guess (denk ik dat het noemde) waar je de winamp plug in kan moduleren in kleur en vorm etc....
              over welke plugin heb je het dan?
              De plugin waarover jullie spreken heet MilkDrop, je kan hem afhalen van de Winamp-site (http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=62202).

              Je kan boodschappen laten verschijnen in elke kleur, grootte, teksttype en de boodschappen verdwijnen telkens volgens de animatie die op dat moment aan de gang is. (bv. een draaikolk, dan zal de tekst wegdraaien naar het midden toe) Ech heel knap gedaan. Ik heb hem ooit gebruikt in een club om de naam van de DJ's er tussen te gooien.

              De tekst moet je ingeven in een .INI bestand, dat je kunt wijzigen en updaten terwijl de plugin draait (dan heb je wel twee beeldschermen nodig red.)

              Leander

              Comment

              Working...