Ik heb sinds kort twee Showtec sunstrip stageblinders en deze reeds enkele keren gebruikt, maar telkens op de grond. (met de bijgeleverde pootjes)
Nu hebben deze blinders ook 50mm stangen aan de zijkant om bijv. aan een truss te bevestigen.
Mijn vraag is nu hoe ik deze eigenlijk moet bevestigen?
De enige mogelijkheid die ik op dit moment zie is met twee swivel couplers. Dit is echter een prijzige oplossing (4 x couplers a 28Euro) voor een paar keer per jaar. Daarbij komt nog dat de couplers per stuk al minimaal 500kg kunnen/mogen hijsen. Beetje overdreven voor een blinder van nog geen 10 kg.
Weet iemand een andere/goedkopere oplossing die toch aan de diverse normen voldoet?
Roger Niesten
PS: Moet ik de max. belasting van couplers ook door 2 delen ivm de VF?
edit door mod: verplaatst naar rigging forum
Nu hebben deze blinders ook 50mm stangen aan de zijkant om bijv. aan een truss te bevestigen.
Mijn vraag is nu hoe ik deze eigenlijk moet bevestigen?
De enige mogelijkheid die ik op dit moment zie is met twee swivel couplers. Dit is echter een prijzige oplossing (4 x couplers a 28Euro) voor een paar keer per jaar. Daarbij komt nog dat de couplers per stuk al minimaal 500kg kunnen/mogen hijsen. Beetje overdreven voor een blinder van nog geen 10 kg.
Weet iemand een andere/goedkopere oplossing die toch aan de diverse normen voldoet?
Roger Niesten
PS: Moet ik de max. belasting van couplers ook door 2 delen ivm de VF?
edit door mod: verplaatst naar rigging forum
Comment