citaat:[i]Geplaatst door Diedel
of was ik er al uit gevallen omdat ik te ver met dat ding voorover leunde en niet vast zat aan de genie die mij anders, ondanks de gekke zwieper, in de lucht had gehouden waarna mijn collega's mij konden laten zakken....
Oftewel: er zal hier toch wel een keer een aantal testen mee zij uitgevoerd, op z'n minst door de fabrikant? Wat blijkt daaruit? Wat zijn die resultaten? Dat zou ik graag horen van iemand. Want ik voel me niet veilig als ik aan de genie vast zit, als die omkeilt ga ik mee, maar gaat die wel om, als alle pootjes etc etc etc etc.....
Groeten,
Diederik!
of was ik er al uit gevallen omdat ik te ver met dat ding voorover leunde en niet vast zat aan de genie die mij anders, ondanks de gekke zwieper, in de lucht had gehouden waarna mijn collega's mij konden laten zakken....
Oftewel: er zal hier toch wel een keer een aantal testen mee zij uitgevoerd, op z'n minst door de fabrikant? Wat blijkt daaruit? Wat zijn die resultaten? Dat zou ik graag horen van iemand. Want ik voel me niet veilig als ik aan de genie vast zit, als die omkeilt ga ik mee, maar gaat die wel om, als alle pootjes etc etc etc etc.....
Groeten,
Diederik!
Als je op een vlakke vloer staat met de stempels uit dan kan je op 12 meter hoogte werken zonder om te vallen.
waar ik me hier altijd meer zorgen om maak is of het uitschuifprofiel waar je bakkie aan vastzit sterk genoeg is.
als je een ketting ophijst heb je dynamische krachten, en als je een gat moet boren in de muur op 12 meter hoogte heb je zijwaartse krachten. En de beweging boven op 12 meter die is toch al gauw een halve meter. Toch eens leuk om aan de firma Alp te vragen.
effe mailen
Comment