Innercity gevaarlijk

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Dank U!!

Overigens, ik denk dat als er afbeeldingen of foto's opduiken die deze fouten wel bevestigen er nog wel een plaatsje op de webserver is om dit geval te bespreken.
    Of heb ik het mis Rinus??
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

Ook weer eens
      (- al spreek ik nu een beetje buiten mijn technische kennis).
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• soundshaper
        • Dec 2003
        • 25

Ik heb bouw en show gedraaid in de Release Yourself area (de circustent).

Ik had een hoop foto's van de opbouw en show. Ik had deze met liefde en plezier met jullie gedeeld, zij het niet dat er ene K*NK*HLIJER!!!!! in/aan mijn koffer heeft gezeten en zich mijn fototoestel op onrechtmatige wijze heeft toegeeigend.[B)]

Voor zover ik me kan herinneren en heb gezien, heb ik geen gekke dingen gezien in en rond de circustent. Verder ken ik iemand die daar de deco heeft gedaan en die zou mij (denk ik ) wel hebben gewaarschuwd als er iets niet in orde zou zijn geweest.
        Joosten mag het weten...

Comment

• Lazy
          • Sep 2003
          • 294

citaat:Geplaatst door soundshaper

Ik heb bouw en show gedraaid in de Release Yourself area (de circustent).

Ik had een hoop foto's van de opbouw en show. Ik had deze met liefde en plezier met jullie gedeeld, zij het niet dat er ene K*NK*HLIJER!!!!! in/aan mijn koffer heeft gezeten en zich mijn fototoestel op onrechtmatige wijze heeft toegeeigend.[B)]

Voor zover ik me kan herinneren en heb gezien, heb ik geen gekke dingen gezien in en rond de circustent. Verder ken ik iemand die daar de deco heeft gedaan en die zou mij (denk ik ) wel hebben gewaarschuwd als er iets niet in orde zou zijn geweest.
          Was jij diegene die helemaal over de zeik ging op mij omdat ik je versterkerrack een klein stukje verplaatst had of was dat jouw maat...??

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Gezien het hoge onzin gehalte een slot door de mod.

Mocht je echt iets te melden hebben in reatcie op het openingsbericht, mail aub!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...