Ik heb wel eens stomme fouten gemaakt.
Bij een groundsupport heb je masten recht op staan.
over deze mast loopt een sleeveblok. deze zit zeer strak om de mast heen, en in dit sleeveblok zitten wielen die voor een goede geleiding zorgen langs de mast.
De pennen waar je de mast mee in elkaar zet, zijn gemaakt met een platte kop, zodat de wielen vrij kunnen bewegen.
toen de masten op de grond lagen, heb ik deze pennen gecontroleerd, en bij de laatste mast, keek ik er nog even snel overheen en constateerde dat het goed was.
toen werd het groundsupport gebouwt. 12 x 12 x 12 meter, met 6 Ton gewicht.
toen het groundsupport bijna boven was, schudde de constructie even stevig op en neer.
bij controlle zat er een verkeerde pen in. een zogehete minibeam pen.
deze pen is bijna 5x zo dik als de pen die erin had gehoord.
deze had het sleeveblok kunnen laten scheuren.
gelukkig geen schade en we konden gewoon doorgaan,
Maar het was wel heel stom, en het zal me nooit meer gebeuren.
wie durft er nog meer zijn stommiteiten te plaatsen[?][?][?]
Bij een groundsupport heb je masten recht op staan.
over deze mast loopt een sleeveblok. deze zit zeer strak om de mast heen, en in dit sleeveblok zitten wielen die voor een goede geleiding zorgen langs de mast.
De pennen waar je de mast mee in elkaar zet, zijn gemaakt met een platte kop, zodat de wielen vrij kunnen bewegen.
toen de masten op de grond lagen, heb ik deze pennen gecontroleerd, en bij de laatste mast, keek ik er nog even snel overheen en constateerde dat het goed was.
toen werd het groundsupport gebouwt. 12 x 12 x 12 meter, met 6 Ton gewicht.
toen het groundsupport bijna boven was, schudde de constructie even stevig op en neer.
bij controlle zat er een verkeerde pen in. een zogehete minibeam pen.
deze pen is bijna 5x zo dik als de pen die erin had gehoord.
deze had het sleeveblok kunnen laten scheuren.
gelukkig geen schade en we konden gewoon doorgaan,
Maar het was wel heel stom, en het zal me nooit meer gebeuren.
wie durft er nog meer zijn stommiteiten te plaatsen[?][?][?]
Comment