Alternatieve trusskoppeling

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

    #16
    Hallo Upgrading,

    ik kan je verzekeren dat ik gedurende een jaar of 10-15 te pas en te onpas(?) mensen
    - gewezen heb op gevaarlijke dingen, slechte producten, verkeerde toepassingen
    - tips heb gegeven om allerlei dingen simpeler, sneller, beter of veiliger te hijsen
    - uitgelegd heb hoe je dingen moet aanpikken, verbinden, safen enznenznenznenznz
    - verteld heb dat bepaalde onderdelen niet ontworpen waren voor de manier waarop zij het gebruikten....
    ... en daarmee bouw je in elk geval wel een reputatie op, (die varieert
    van - ongelofelijke zeikert of eeuwige betweter - tot - iemand die handig is als vraagbaak of adviseur.)
    we zullen maar zeggen: "Beauty is in the eye of the beholder".

    En het is natuurlijk de omgekeerde wereld om de inspecties verantwoordelijk te stellen.
    De eerste verantwoordelijkheid ligt toch echt bij degene die de zooi bouwt.
    Je kunt moeilijk volhouden dat je meer gas bent gaan geven omdat er zo weinig flitspalen staan.
    Dat gaspedaal trap je zelf naar beneden.
    Eerst wordt de fout gemaakt, daarna wordt ie pas gekonstateerd.
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

    Comment

    • Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

      #17
      ja, idd Rinus, maar het blijft klote dat er op waarschuwingen niet gereageerd wordt.

      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

      Comment

      Working...