Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
citaat:Geplaatst door st0mpie
Rinus heb je een schets?
Mijn laatste bijdage aan dit Qlimax-vervolg-onderwerp (en een beetje in aansluiting op de bedenkingen van Paul Klomp) kan alleen maar luiden:
"StOmpie heb je een bord voor je kop?"
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe
Nou kijk Mgyv, zal het even chronologisch voor je neerleggen, Paul geeft dus iemand toestemming om foto's van die trussen te maken. Vervolgens worden die foto's op internet gezet zonder enige vorm van protest van Paul of Internal, als je dat toestaat sta je al met meer dan 1 been in een publieke discussie (of heb ik een protest van Paul over het hoofd gezien?).
Ik weet zeker dat met samenvoegen van gegevens er wel degelijk een goed calculatie model gemaakt kan worden en laat anders Contour zelf maar zeggen of hij hier wel of niet zin in heeft.
het enige wat je duidelijk maakt is dat je eigenlijke doel Paul Klomp heet, en dat je daar dus mee gebrouilleerd bent.
Verder maak je nog steeds niks duidelijk. Maar die vrije avond van Contour wil je wel inppikken.
@ Contour : die vrije avond kom je maar naar enschede, ik hou je vrij met food en beverage. (of zullen we Delft op zijn kop zetten? ook goed!) Ben niet anoniem, maar gewoon te bereiken via mn profiel.
enne , nog wat, qua ontwerp :
Hoe denk je dat die 7 miljoen nederlanders smorgens op hun fiets stappen zonder er door te zakken ??? http://www.m-gineering.nl/spaak.htm
36 spaken in allerlei richtingen, iets meer dan de 5 spaken die de middelste cirkel op hun plek hielden.
Prima,
het gaat klaarblijkelijk slechts één ochtend goed...jammer!
slot door mod, onder verwijzing naar de eerder gedane toezegging dat ontoelaatbaar gedrag niet wordt toegestan op het forum.
Over het qlimax onderwerp loopt reeds een onderwerp, Stompie wil graag iets narekenen, prima, zoals gisteren rteeds medegedeeld, niet via dit forum op deze manier.
2 Stompie: mocht je de behoefte hebben te reageren, je hebt mn mailadrews en telefoonnummer, het forum is geen geschikt medium voor jouw belangstelling bij rigging en Qlimax rigging in het bijzonder.
Comment