Slick-Prolyte

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • G-LiTe
    • Apr 2004
    • 196

Slick-Prolyte

Even een wild vraagje: weet iemand of je sleeveblocks van een Prolyte ST-tower kan gebruiken over een Slick GS-tower.

Ik verwacht nu 10 antwoorden met een hele preek over het mixen van systemen van verschillende fabrikanten en dergelijke ... i know, i know, i know.

Maar ik weet dat bvb. de Prolyte S36R een kopie is van de Slick Minibeam, dus het zou goed kunnen dat de X40T-towertruss ook exact hetzelfde is qua buitenafmetingen als de GS-towertruss. Dan heb je misschien nog het probleem van de pen-locatie en de loopwielen van de block. Concreet: is er iemand die al ooit een Prolyte-block over een Slick tower heeft gegooid? Zoja, bevindingen?

Anyone?

Thanks.

Geert
    Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

Maar dat is absoluut niet zo ....
    ook zonder preek (jemig ik mag ook niks!).
    De GS towers van Slick zijn ~35x35 cm en de
    Prolyte S40T (hoe kom je bij X? Das een heel ander buisje hoor!) is in het echt ~ 39x39 cm.

No size fits both.
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• G-LiTe
      • Apr 2004
      • 196

Bedankt Rinus,

En idd. ik vergiste me in de benaming X40 en S40T, en dan te bedenken dat ik vanochtend een collega nog attendeerde op dezelfde fout.
      Ik dacht wel dat het verschilde, maar kon het zometeen nergens concreet vinden, op ongeveer zelfde moment dat jij je antwoord neerpende had ik na lang zoeken eindelijk mijn Slick-boekje gevonden

Ik wist trouwens dat de figures van jou zouden komen, maar ik verwachte de preken uit andere hoeken.

Wat mij betreft: modje slotje

Geert
      Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

Jij denkt natuurlijk:
        Nu ik het antwoord heb
        blijft me de preek bespaard als het slotje erop zit!
        Your wish is my ... enz...
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...