wat vinden jullie van deze rigging?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andrew
    • Aug 2004
    • 3

wat vinden jullie van deze rigging?

bekijk foto's op http://www.nocturnal.be/fotos

gezien op een fuif verleden weekend !!
    wat vinden jullie ervan? is dit veilig?

• MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

blij dat ik daar niet geweest ben zeg

hopelijk was het wel gezellig, hadden ze in ieder geen tijd om eens goed rond te kijken

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

citaat:Geplaatst door andrew
      wat vinden jullie ervan? is dit veilig?
      Iets wat ieder moment uit zichzelf uit elkaar kan vallen is in mijn ogen niet echt veilig, nee. [B)]

Welke fuif was dat dan wel niet? [xx(]

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Woei, koppelingen zonder haarspelden, hoelang blijft dat erin zitten?

Comment

• G-LiTe
          • Apr 2004
          • 196

Ok ok,

Duidelijk niet in orde. Maar ik denk dat intussen alle forum-bezoekers wel weten dat er in trusspennen safeties horen te zitten en dergelijke ...

Dus eerlijk gezegd vind ik de toegevoegde waarde van deze post aan dit forum, nul, nada, niks, weinig.

Ik mag hopen dat dit forum een plaats is waar mensen die met rigging bezig zijn, of in aanraking komen met, op een serieuze manier vragen kunnen stellen, opinies, bedenkingen en ervaringen uitwisselen. Het gehalte van dit soort 'gestapo-posts' neemt toe en ik vind dat jammer.

Denk dat men misschien voor de mensen die hier joy en tijdverdrijf in vinden een apart subforum 'forum-politie' moet creeren.

Ik ben geenszins administrator, zelfs niet close, en misschien krijg ik nu reacties van 'wat denkt ie wel', maar ik wou even deze bedenking die ik al bij een paar recente topics had, maar steeds ingehouden heb, toch even kwijt.

Dit soort flames kunnen een forum danig verzieken. Een goed voorbeeld daarvan is het Lightnetwork, een internationaal forum van 'licht-junkies' dat geruime tijd terug geteisterd werd door een plaag van Martin VS High End flames, zo erg dat veel mensen een tijd lang het forum gelaten hebben voor wat het was.

Misschien heb ik het recht niet, maar ik zou toch graag iedereen willen vragen om eens 1 minuutje na te denken over de toegevoerde waarde van je post, voordat je op die knop duwt.

Denk dat we genoeg van 'Zie eens hier of zie eens daar .... zie eens bij hun' topics gehad hebben.

Niet?
          Anyone?

G.
          Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

Die ongeborgde pennen ..
            ja dat is inderdaad het intrappen van een behoorlijk openstaande (hangarformaat) deur.

Maar het kan kennelijk geen kwaad om het weer te signaleren,
            ... want anders gebeurden dit soort dingen toch niet meer?
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Hier dan de forum gestapo....
              Het "hearsay"gedeelte van deze foto reeks is dermate bedroevend, slot door mod.

Mocht daar een probleem mee zijn, dan gaarne in de mail een met redenen omklede toelichting waarom dit in hemelsnaam wel besproken zou moeten worden!

Wees een vent en kom met je eigen blunders...maar op dat deel van het forum ( hall of shame) blijft het verdacht stil.

Oog kijkt altijd van zich af, als dat is om een punt te maken, prima, als het uit afgunst is, beetje jammer.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...