Verhuur Decotruss

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Cyriel-
    • Apr 2001
    • 66

Verhuur Decotruss

Beste mensen,

Ik moet binnenkort 2 weken lang een banner van 3 x 0.75m ergens ophangen. Ik wil hier eigenlijk een mooi frame omheen en decotruss lijkt mij wel geschikt. Iemand een idee waar ik dit kan huren?? Of een ander soort frame voor een banner?
    http:// zie profiel
  • Gerrit Hurkens
    • Dec 2000
    • 252

Cyriel,

Probeer het eens bij standbouw bedrijven. Die hebben meestal daar perfecte middelen voor.

Ik werk vaak met een standbouwbedrijf in Deventer. Ik noem geen naam. Een zoektochtje in de telefoongids op internet moet je wensen denk ik wel vervullen.

Succes!
    \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• dj_lucv
      • Aug 2001
      • 616

Over het algemeen zijn stijgerpijpen hiervoor erg geschikt. Deze zijn relatief goedkoop en erg stevig. Bevestigen kan gewoon met de bekende elastieken.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

3x0,75 aan decotruss lijkt me wat overdreven, ik zou idd alluminium of stalen stijgerpijp pakken.

netjes met van die hoeken die met inbusboutjes aandraait, keurig gezicht.

en idd elastieken
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• VERVALLEN

decotruss of gewone truss rond een banner zie je soms toch lang de straten staan. Is ook een mooi zicht.
          In antwerpen is het prolyte x30-d in vierkant / rechthoek gevormd met de prolyte hoeken. Net zicht en als er iets te doen is hangen ze er met elastieken banners in.

Comment

Working...