Ik las in een mailtje van Jeroen - die ook aktief is op dit forum dat hij voor de -tigste keer gezeik had met eenzelfde rottige hoogwerker.
En dat er een firma was die het ding had goedgekeurd maar dat er eigenlijk niks aan verbeterd was.
We zullen niet meteen weer in details gaan treden en namen gaan noemen, maar zijn er meer mensen die ervaringen hebben met hoogwerkers die eigenlijk van geen kanten deugen (het begint al met het ontbrteken of onleesbaar zijn van de gebruikershandleiding!).
Of lokaties/hallen/venues, die zelf zo'n ding hebben maar f*ck all aan onderhoud doen?
Of die zo'n ding hebben maar een versie die eigenlijk niet geschikt is voor de lokatie.... (bijv. overdekte hal met slechte ventilatie, maar wel een diekke dieselwalm blazende machine erin....)
Mijn persoonlijke record is 5 hoogwerkers/schaarliften tussen 8 uur smorgens en 15 uur 'smiddags voordat ik eindelijk het type had dat aan de hal en de specs voldeed, en die het ook nog bleef doen...
en toen lag de hele productie (24 man technische crew!) inmiddels een kleine 8 uur achter op het schema ....
Omdat de (TV-)producent de hoogwerker 'zelf wel zou regelen'.
Want hij was bang dat als de rigger (ik dus) het zou doen, die er misschien wel een € 50 euro extra aan zou overhouden.....
24 man x 8 uur trutten en wachten = NIKS in kosten.
Want als je niet op uurloon staat maar werkt op basis van aangenomen klus, dan wordt je vrijwel altijd genaaid [xx(]
Meer voorbeelden? - met relatie tot hoog(te)werkers?
Barst los. . . .
En dat er een firma was die het ding had goedgekeurd maar dat er eigenlijk niks aan verbeterd was.
We zullen niet meteen weer in details gaan treden en namen gaan noemen, maar zijn er meer mensen die ervaringen hebben met hoogwerkers die eigenlijk van geen kanten deugen (het begint al met het ontbrteken of onleesbaar zijn van de gebruikershandleiding!).
Of lokaties/hallen/venues, die zelf zo'n ding hebben maar f*ck all aan onderhoud doen?
Of die zo'n ding hebben maar een versie die eigenlijk niet geschikt is voor de lokatie.... (bijv. overdekte hal met slechte ventilatie, maar wel een diekke dieselwalm blazende machine erin....)
Mijn persoonlijke record is 5 hoogwerkers/schaarliften tussen 8 uur smorgens en 15 uur 'smiddags voordat ik eindelijk het type had dat aan de hal en de specs voldeed, en die het ook nog bleef doen...
en toen lag de hele productie (24 man technische crew!) inmiddels een kleine 8 uur achter op het schema ....
Omdat de (TV-)producent de hoogwerker 'zelf wel zou regelen'.
Want hij was bang dat als de rigger (ik dus) het zou doen, die er misschien wel een € 50 euro extra aan zou overhouden.....
24 man x 8 uur trutten en wachten = NIKS in kosten.
Want als je niet op uurloon staat maar werkt op basis van aangenomen klus, dan wordt je vrijwel altijd genaaid [xx(]
Meer voorbeelden? - met relatie tot hoog(te)werkers?
Barst los. . . .
Comment