truss

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frisse
    • Aug 2005
    • 28

truss

Ik zou graag weten of ik jullie mij deze truss aanraden http://www.clubsound.nl/webshop/prod...740ab3a2aa5e99 .

Of moet ik meteen voor deze gaan : http://www.verkoop.licht-geluid.nl/P...ductid=WW42200
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

Beide truss systemen maken geen gebruik van de standaardtruss maten, zeker de eerste niet, deze kun je niet verlengen. Hou daar wel rekening mee.
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

dat is ook zo. deze truss hebben geen standaard maat dus je kunt niet zomaar wat bijhuren om uit te breiden.

Truss is standaard 30 /30

deze is geloof ik 15/15 of 20/20

Ik zou voor losse statieven gaan en losse truss gaan maar ik weet je budget niet.

wil je geen uitbreiding is dit een leuke optie .

Comment

• frisse
        • Aug 2005
        • 28

Min budget is 400-500 euro .
        Ik zou graag driehoek truss hebben.
        En wind ups zouwden ook wel interresant zijn en daarom dacht ik die truss te kopen.

Comment

• Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

je kan alles los kopen zo kost een ALT290 statief ( max. 3M en 6okg )bv 196,00 p/st dit maal 2 zit je op 392,00 dan moet je nog truss adaptor hebben die kosten 100,00 is samen 492,00 twee stukken 2M truss driehoek ( alutruss ) kosten 244 euro dus in totaal ben je 736,00 kwijt aan een soortgelijk systeem maar met truss die je altijd kan bijhuren of uitbreiden.

Alutruss past ook op prolyte en eurotruss.

Er zit wel een verschil in de koppeling maar voor jouw werk lijkt mij dat niet noodzakelijk.

Wil je complete kooien gaan maken dan is het niet aan te raden om v erschillende merken tre gaan gebruiken.

Comment

• Vervallen

leuke reclame. Ik denk dat J & H dit soort spul ook wel zelf verkoopt.

Comment

• tididi
              • Aug 2001
              • 352

citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

leuke reclame. Ik denk dat J & H dit soort spul ook wel zelf verkoopt.
              is toch mooi kan je goed vergelijken
              p.j

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Je snapt het punt denk ik niet, het is een beetje onbeschoft om naar de grootste concullega van J&H te linken terwijl J&H dit ook (of soortgelijk) te koop heeft.
                We're ready to party, are you?

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

Laten we er geen commercieel praatje van maken.
                  Het J&H forum staat echt los van de belangen van de J&H-shop hoor.
                  Al is men daar vast dankbaar voor de klanten die erdoor binnen komen
                  of de kennis (van de markt) die ermee wordt opgedaan.

De vragen zullen - "wie immer" eerst gesteld moeten worden:
                  1) Wat wil je met die truss?
                  2) Hoe lang wil je de overspanning maken?
                  3) Hoeveel kilo wil je eraan ophangen?
                  4) En hoeveel jaar wil je ermee toe kunnen?

Als je daar geen antwoord op kunt geven
                  kan er ook niemand met goed fatsoen op jouw vraag een serieus antwoord geven.
                  een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• frisse
                    • Aug 2005
                    • 28

Ik zou graag 4 meter ( 2 maal 2 meter )
                    En ja wat moet er aan hange , paar colormoons , 4-5 scanners( Winner2).
                    Maar ik zou graag wel wind up willen hebben.
                    En ik zou er tog ettelijke jaren mee willen doen

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

Zo...........[xx(]

Topic ontdaan van een aantal reacties die NIET over het onderwerp gaan.
                      Geleuter over wat wel of niet besproken hoort te worden op het grootste gebruikersforum van professioneel licht, geluid, truss en aanverwanten van Nederland ( want zo is het dan weer wel)horen beslist niet in dit onderwerp thuis.
                      Wij noemen dat topic vervuiling en belonen dat met een plaatsje van jouw reactie in de prullenbak, daar waar dit soort reacties horen[:X][:X][:X]

BOT: oftewel: back on topic

Mijn ervaring met beide systemen: statiefjes van de eerst genoemde zijn veilig te belasten tot 40kg per stuk bij gebruik van twee statieven. De truss is niet op een andere manier te gebruiken, wat beslist geen probleem hoeft te zijn.
                      Mijn conclusie: net spul voor het geld, maar je moet niet willen uitbreiden op dit setje.

Mobiltech setje (tweede setje) is dunne truss, wat ff opletten is met de te gebruiken haken/couplers aan je fixtures/spots.
                      Ook hierbij geldt: niet voor uitbreiding geschikt en de bijgeleverde truss is (te) lang om mee te nemen in de gemiddelde aanhangrt waarmee we onderweg gaan met een jappietokie show!

...Zie je wel dat het kan zonder commerciele bijbedoelingen en zonder een hele discussie, het is maar net hoe je wil reageren

edit 14.30 Wanneer ik mensen mail, dan is dat om het onderwerp NIET verder te vervuilen. Is het te moeil;ijk om te reageren op de mail, log dan aub niet meer in op een forum, maar leer eerst hoe een pc werkt!
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• djbirdie
                        • Oct 2002
                        • 509

citaat:Geplaatst door tididi

kijkeens naar http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11208
                        deze truss is installatietruss en niet compatible met andere trussen.
                        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Watt Xtra
                          • Oct 2004
                          • 1119

"Alutruss past ook op prolyte en eurotruss." bij mijn weten past eurotruss dus niet op prolyte?? alleen met de speciale koppelingen, nieuw en oud geloof ik. Daarom ben ik over gegaan op alleen nog maar eurotruss, hier makkelijk bij te huren.

Dus is het niet verstandiger om in een keer een goed stuk truss te kopen? kun je makkelijk eens bijhuren als dat nodig mocht zijn en je kunt later ook uitbreiden, zonder dat je eerst je oude truss moet verkopen omdat het niet past op elkaar?
                          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Banned
                            Banned
                            • Dec 2003
                            • 951

ok daar heb je gelijk in . om deze te koppelen heb je speciale koppelingen nodig. maar ze zijn in ieder geval compitable.

Comment

• luc2366
                              • Jul 2002
                              • 1161

frisse, vul effe je profiel verder aan, dan kan je geholpen worden...

Comment

Working...