fourbarren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ_jacob
    • Aug 2003
    • 293

    fourbarren

    Beste allen
    Hierbij een aantal vraagjes over het riggen van fourbarren.
    Bij een multibar:

    -moeten alle parren afzonderlijk gezekerd zijn dmv een safety en zo ja waar maak je deze aan vast?

    -Fourbar horizontaal aan 2 haken hangen, moet er dan ook nog een safety omheen ondanks dat het al aan 2 punten hangt? (2 haken aan de uiteinden, dus er komt een groote kracht op het draaipunt door de arm als er een haak afbreekt).

    - fourbar verticaal hangen: kan maar aan 1 haak, kan het dan dus kwaad deze helemaal onder of bovenaan te hangen i.v.m. de grote arm die een flinke kracht op het draaipunt uitoeffend?

    Klinkt logisch, maar ik wil er even een duidelijk antwoord op hebben.
    GRoetjes!
    Jacob
    mijn auto rijdt 1 op stoplicht
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

    #2
    Jacob, ik denk dat je even bij zoek moet kijken, en kijk ook even bij het licht foto forum, genoeg voorbeelden, en het is ook al vaak besproken
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

    Comment

    • LJ_jacob
      • Aug 2003
      • 293

      #3
      oke, mijn excuses bij deze
      slotje mag der op!
      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

      Comment

      • daantje
        • Aug 2004
        • 265

        #4
        1 ja
        2 ja
        alsje alles goed zekerd met elke par apart gezekerd en dan en safety ook nog aan de bar zelf dan mag dat jah. maar ff goed je eigen verstand gebruiken is het beste!!!!
        can you feel the light [:)]

        Comment

        • avo-dave
          • Sep 2005
          • 26

          #5
          [img][/img]

          Comment

          Working...