Zo ongeveer alles wat je fout kan doen.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drbeat
    • Jun 2012
    • 671

    Originally posted by NesCio01
    Leuke dingen gezien op straat......




    Grtz


    Nes

    veel roest en Spagetti....in Italie geweest??? Wordt wel zenuwachtig van de opstelling....voor t gevoel kan hij zo omvallen....pffff...

    enge bedoeling met die rare versterkers en speakers en Spagetti kabels....
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

    Comment

    • NesCio01
      • May 2010
      • 1987

      Originally posted by drbeat
      veel roest en Spagetti....in Italie geweest??? Wordt wel zenuwachtig van de opstelling....voor t gevoel kan hij zo omvallen....pffff...

      enge bedoeling met die rare versterkers en speakers en Spagetti kabels....

      Wat ik in (mijn favoriete) Italiƫ zag, is echt pro. Mooie ampracks, LK 150 en noem
      maar op.

      Dit was zaterdag in Praag.
      Leuk detail, er waren 2 setups, 1 links(achter) en 1 rechtsvoor. Onderlinge afstand
      ongv. 15 meter. Breedte afstand schat ik zo'n 10 meter.
      Da's dan mono FOH L en mono delaystack R?

      Heb je de bevestiging van de stalen plaat op het onderstel gezien......

      sjaaaaaa

      soms.....

      grtz

      Nes
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

      Comment

      • vasco
        • Oct 2003
        • 2567

        Originally posted by Podium Verhuur
        Maar Improve doet toch ook geen geluid normaal gesproken?
        Nee maar wel rigging dus een morele verplichting lijkt mij op zijn plaats. Echter, uit de foto kunnen wij niet afleiden of ze het bedrijf in kwestie dan wel de organisatie hierop wel/niet hebben aangesproken.

        Comment

        • Lala
          • Sep 2008
          • 370

          Was jij de huisoperator? Ik gastoperator van de laatste band Overigens viel mij die speakers ook al op ja. Het is volgens mij ook niet echt een geluidsset om te vliegen...

          Originally posted by MennoSWP
          Wat vinden jullie hier van? Speakertjes aan elkaar gehangen met spanbandjes, lijkt me nou niet echt een goed idee:

          Last edited by Lala; 02-04-14, 15:13.

          Comment

          • SPS
            • Mar 2004
            • 1662

            Spanbanden?? Het lijkt eerder Gaffa!
            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

            Comment

            • djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

              Originally posted by Lala
              Overigens viel mij die speakers ook al op ja. Het is volgens mij ook niet echt een geluidsset om te vliegen...
              Niet op die manier nee. Er zitten gewoon flytracks aan de boven/onderkant van die kasten, dus je kan ze gewoon vliegen. Wat de reden is van het horizontaal vliegen snap ik nog niet helemaal. Wat zichtlijnen betreft is het beter, maar qua spreiding kom je heel raar uit, tenzij ze de hoorns gedraaid hebben. (wat me een boel gedoe lijkt voor een klus van dit formaat)


              Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

              Comment

              • MennoSWP
                • Apr 2011
                • 103

                Originally posted by Lala
                Was jij de huisoperator? Ik gastoperator van de laatste band Overigens viel mij die speakers ook al op ja. Het is volgens mij ook niet echt een geluidsset om te vliegen...
                Was dit jaar enkel bezoeker Het hele gebeuren wordt georganiseerd en uitgevoerd door vrijwilligers van een studentenvereniging (wat ze nog best goed doen!). Had snel een rondje door de zaal gelopen om de afstraling te checken en je hoorde wel gekke dingen qua fase, het klonk niet heel slecht maar wel een beetje raar. Had het zelf anders gedaan (stond een paar maanden daarvoor in de zelfde zaal met beter resultaat)

                Comment

                • Podium Verhuur
                  • Mar 2012
                  • 480

                  Ik had een klusje waarbij ik mijn nieuwe trusshoeken wilde gebruiken, wat vinden jullie ervan?



                  Zou ik hier die auto in kunnen hangen?

                  Comment

                  • jadjong
                    • Oct 2003
                    • 654

                    Als dit een tijdelijke constructie is kan je het met vf=10 wel vergeten, maar als je het kan presenteren als een permanente construtie die onderdeel van het gebouw is kan je volstaan met vf=1.5. Het is maar net waar je voordeel valt te halen .

                    Comment

                    • Podium Verhuur
                      • Mar 2012
                      • 480

                      Daarom dat spanbandje, dan moet het toch wel haalbaar zijn ;-)

                      Sorry de jan willempies waren op, anders had ik hem echt stevig gemaakt.

                      Comment

                      • MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

                        Originally posted by Podium Verhuur
                        Ik had een klusje waarbij ik mijn nieuwe trusshoeken wilde gebruiken, wat vinden jullie ervan?

                        Zou ik hier die auto in kunnen hangen?
                        Ik vind het wel creatief, en een heel stuk goedkoper dan aluminium.
                        Alleen zou ik er niet onder gaan staan.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                        Comment

                        • NesCio01
                          • May 2010
                          • 1987

                          Forumvraag: wat is het verschil tussen DMX en XLR.

                          Een antwoord: daar klopt dus ook helemaal geen zak van want een geluid signaal komt veel moeilijker door een dmx kabel dan door een xlr kabel

                          er zakt hier iets af......

                          grtz

                          Nes
                          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                          Comment

                          • renevanh
                            • Oct 2004
                            • 2371

                            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                            Comment

                            • JosV
                              • Jan 2012
                              • 21

                              Goed bezig, de mannen uit Goes...

                              Comment

                              • NesCio01
                                • May 2010
                                • 1987

                                Originally posted by renevanh




                                Voorop gesteld: ik ben geen rigger, en mss is het door de takels wel gewoon safe,
                                maar waarom de voortruss niet gewoon laten doorlopen?

                                Verder denk ik dat baseplates van 1m2 toch wel op haar plaats zijn?

                                grtz

                                Nes
                                Last edited by NesCio01; 26-05-14, 22:27.
                                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                                Comment

                                Working...