Zo ongeveer alles wat je fout kan doen.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    Het publiek lijkt ook niet erg onder de indruk van de band, ze laten het gelaten over zich heenkomen.
    Organisatie van het festival is ook in geen velden of wegen te bekennen om in te grijpen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

      Originally posted by Big Bang
      Ik kan het niet goed zien, maar als het gebouwd is zoals ik denk dat het gebouwd is, dan kan dat natuurlijk niet.
      Onderaan de sidewing truss zit een metalen strip die naar beneden wijst, daar zet je de ondersteunende truss onder en draai je dan een kwartslag, zodat ie vast staat. Een soort Kensington lock zeg maar.
      Staat prima stabiel voor een PA'tje aan te hangen (maar niet om loslopende gitaristen op te laten klimmen als je het mij vraagt)
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

      Comment

      • MennoSWP
        • Apr 2011
        • 103

        Originally posted by renevanh
        Onderaan de sidewing truss zit een metalen strip die naar beneden wijst, daar zet je de ondersteunende truss onder en draai je dan een kwartslag, zodat ie vast staat. Een soort Kensington lock zeg maar.
        Staat prima stabiel voor een PA'tje aan te hangen (maar niet om loslopende gitaristen op te laten klimmen als je het mij vraagt)
        Deze constructie ken ik niet maar als je naar de close up (zie 1:43) kijkt lijkt het alsof er gewoon een omgekeerde baseplate op driehoek truss er onder geklemt is... Heb je een voorbeeld van de constructie met metalen strip waar je het over hebt?

        Comment

        • jadjong
          • Oct 2003
          • 654

          Google maar naar Twistlock(van de zeecontainers). Ik heb wel een link maar dit forum ondersteunt knippen/plakken niet in alle browsers.

          Comment

          • renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

            Originally posted by MennoSWP
            Deze constructie ken ik niet maar als je naar de close up (zie 1:43) kijkt lijkt het alsof er gewoon een omgekeerde baseplate op driehoek truss er onder geklemt is... Heb je een voorbeeld van de constructie met metalen strip waar je het over hebt?
            Alle podiumwagens van Karl Eckart hebben dat bijvoorbeeld, het podium op het filmpje lijkt ook verdacht veel op een stagemobil
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

            Comment

            Working...