Zo ongeveer alles wat je fout kan doen.
Collapse
X
-
Of je leent gewoon 4 hoogwerkers!vaudje!Comment
-
Voor het takelen zal het wat lastig gaan met 1 hoogwerker maar om de kettingen in de kettingzak te gooien moet die toch wel werken, inderdaad wel jammer dat je vantevoren niet even gekeken hebt of je kettingen lang genoeg zijn.
MzzlsCorrect me if I'm wrongComment
-
En het meenemen (of lokaal inhuren??) van een paar 1 ton staalkabels van 2 a 3m behoort natuurlijk niet tot de mogelijkheden?
Het huren van een trapje is volgens mij al duurder....
Hoezo stom?een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Zo omgeveer alles wat je fout kan doen,of kan gaan.... kijk hier eens naar op youtube...
YouTube - Funny Day Out in Ireland
hahaha super geniaal!
hoe krijgen ze dat voor elkaar joh :-|:PGroeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
dan nog vind ik hem geniaal
trouwens nog een tip voor youtube
"concert accident"
vind je soms ook best leuke dingetjes tussen.. wat we zelf trouwens liever niet mee maken..Groeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay PakyComment
-
Comment
-
Nou, de harp hangt tenminste vrij, dat vind ik al heel wat.
vaak kom je ze tegen dat de harp half op het staal ligt waardoor hij heel creatief belast wordt.
hoe dan ook, deze foto hoort hier zeker thuis, Jute is dan ook wel erg duur op het moment, dus kan je er beter op besparen.. hahahJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Nou, de harp hangt tenminste vrij, dat vind ik al heel wat.
vaak kom je ze tegen dat de harp half op het staal ligt waardoor hij heel creatief belast wordt.
hoe dan ook, deze foto hoort hier zeker thuis, Jute is dan ook wel erg duur op het moment, dus kan je er beter op besparen.. hahahGroeten fan 'n gek ut FryslanComment
Comment