Hallo medeforumers,
Ik ben een paar winkels langsgegaan op zoek naar een truss-setje. Ik had zo'n idee van: wanneer ik hier een euro of 600 voor neerleg, heb ik wel een mooie om mijn plastic-ladder-truss-ding ter vervangen.
Maar nee hoor... voor een truss setje ben ik minstens 1200 kwijt.
Dit komt, omdat volgens de verschillende verkopers het truss-systeem nu gekeurd moet zijn.
Bij feedback stond vorig jaar een mooi showtec setje voor 450,- , maar dit mogen ze niet meer verkopen omdat de truss en statieven niet gekeurd zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat elke drive-in 1200 euro neerlegt voor een truss-systeem... hoe lossen jullie dit op?
Het goedkoopste setje dat de verkoper voor me kon maken was:
2x statief K&M 146/1 - LIGHT/SPEAKER STAND: K&M - König & Meyer GmbH & Co.KG
2x zelf samengestelde trussadapter
2x 1,5 m Pro-Truss
Prijs: 2x 300 + 2x100 + 2x135 = €1070,- (dit heb ik er wel voor over)
Is dit een degelijk setje waar ik een paar jaar mee vooruit kan?
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Mvg,
Bob
P.s: de truss moet belast worden met 2x scan (10 kg) en twee T-barren met 4x Par56 per stuk
Ik ben een paar winkels langsgegaan op zoek naar een truss-setje. Ik had zo'n idee van: wanneer ik hier een euro of 600 voor neerleg, heb ik wel een mooie om mijn plastic-ladder-truss-ding ter vervangen.
Maar nee hoor... voor een truss setje ben ik minstens 1200 kwijt.
Dit komt, omdat volgens de verschillende verkopers het truss-systeem nu gekeurd moet zijn.
Bij feedback stond vorig jaar een mooi showtec setje voor 450,- , maar dit mogen ze niet meer verkopen omdat de truss en statieven niet gekeurd zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat elke drive-in 1200 euro neerlegt voor een truss-systeem... hoe lossen jullie dit op?
Het goedkoopste setje dat de verkoper voor me kon maken was:
2x statief K&M 146/1 - LIGHT/SPEAKER STAND: K&M - König & Meyer GmbH & Co.KG
2x zelf samengestelde trussadapter
2x 1,5 m Pro-Truss
Prijs: 2x 300 + 2x100 + 2x135 = €1070,- (dit heb ik er wel voor over)
Is dit een degelijk setje waar ik een paar jaar mee vooruit kan?
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Mvg,
Bob
P.s: de truss moet belast worden met 2x scan (10 kg) en twee T-barren met 4x Par56 per stuk
Comment