groundsupport bouwen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

groundsupport bouwen

ik heb voor een klus een ground support nodig om geluid in te vliegen ong 500 kg per kant hiervoor wou ik prolyte towers gebruiken maar kan ik dit met 2 towers doen of moet ik er 4 gebruiken met een truss carre bovenop?

of op de kosten te besparen gewoon 4 truss baseplate's met 4 poten en carre bovenop?

het takelpunt moet op 6 meter komen
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen
  • esound
    • Oct 2004
    • 193

is dit niet wat dan:

Prolyte Products - Performance in aluminium

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

Originally posted by esound
      heb die idd wel vaker gebruikt weet dat relight ze heeft maar 2 van die dingen kosten ongeveer 1250 euro per dag en dat licht buiten het budget voor deze klus
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• ostracized
        • May 2002
        • 214

ik denk dat een groundsupport dan ook nog wel eens moeilijk kan worden maar:
        The world-leading manufacturer of hardware products and safe structural solutions for the entertainment industry.

video schermpje weegt er ook stevig in. "Kan" wel op 2 maar dan juiste type groundsupport(truss) kiezen en afspannen/ballast/enz toevoegen...
        (...)

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

ik nam lekker een carré. waarschijnlijk zul je daarop wel gaan uitkomen gezien je beperkte budget
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• CoenCo
            • Feb 2005
            • 230

Hoe hoog wil je?
            Hoe zwaar is het precies?
            Is het binnen, of buiten (WIND!)

Voor binnen is het ook best mogelijk om per kant een korte truss op 2 Genie Supertowers te leggen:
            ST™-20
            • 21 ft 2.5 in (6.46 m) working height
            • Up to 800 lb (363 kg) load capacity
            ST™-25
            • 26 ft .5 in (7.94 m) working height
            • Up to 650 lb (295 kg) load capacity
            Deze liften zijn niet overal verkrijgbaar, en niet heel goedkoop in de huur, maar vast goedkoper dan een groundsupport met takels, controllers, lange poten e.d..

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

En heb je geen geld voor een auto dan koop een een TaTa
              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• AllroundRoLo
                • Jan 2006
                • 52

Gewoon 2 hoogwerkers huren. Daar bovenop stacken en feest.

Comment

• Leks
                  • Oct 2007
                  • 330

500 kg per kant... buiten... met wind..
                  das een beste hoogwerker. ( zware schaarhoogwerker mag het wel hebben denk ik)

maar genie super tower is een betere optie vind ik ( ook goedkoper denk k)

(let er wel op dat er genoeg rijplaten oid onder liggen ivm wegzakken)
                  Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• jens
                    • Aug 2004
                    • 1067

ken je beter 2 vereikers huren

je kan ook nog een systeem steiger ( laten ) bouwen...maja ik weet niet wat je allemaal moet vliegen maar een line array gaat best volgens mij...

Comment

• Kilian
                      • Dec 2005
                      • 179

Originally posted by jens
                      ken je beter 2 vereikers huren

je kan ook nog een systeem steiger ( laten ) bouwen...maja ik weet niet wat je allemaal moet vliegen maar een line array gaat best volgens mij...
                      Ja, of een paar kiepwagens met zand laten komen en je zaakje daarop neerleggen.

Comment

• Leks
                        • Oct 2007
                        • 330

om eens even terug te vallen op de feiten:

Genie, Versalift, Ruthman ( toch niet de kleinste bedrijven) hebben geen "verrijker" die meer dan 320kg mag tillen ( voor dit gewicht bestaat er 1 Ruthman)
                        Het gros van de ver rijkenden onder de hoogwerkers mag 200/250 kg met wind tot windkracht 1. en dit is een SWL waarde waar ( volgens mij) geen mensen onderdoor mogen lopen.

LAAT STAAN DAT JE ER EEN ARRAY AAN GAAT HANGEN VAN EEN HALVE TON!

sorry voor de reactie... maar dat is echt levensgevaarlijk, en moet je vooral niet aan mensen adviseren. ( je moet het zelfs mensen uit hun hoofd praten)

Leks ( no offence.. maar ik ga dan voor de berg zand.)
                        Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• JeroenVDV
                          • Mar 2004
                          • 963

Beter gewoon even Gigant bellen en wat steiger-torentjes laten zetten.
                          Creating shows beyond Imagination

Comment

• jadjong
                            • Oct 2003
                            • 654

Originally posted by Leks
                            om eens even terug te vallen op de feiten:
                            sorry voor de reactie... maar dat is echt levensgevaarlijk, en moet je vooral niet aan mensen adviseren. ( je moet het zelfs mensen uit hun hoofd praten)

Leks ( no offence.. maar ik ga dan voor de berg zand.)
                            Verrijkers die 300KG mogen tillen zijn meer parasolstandaarden Manitou heeft verschillende verrijkers in het programma die het tienvoudige de lucht in hijsen, daar moet het toch wel mee lukken.

Comment

• JeroenVDV
                              • Mar 2004
                              • 963

Originally posted by jadjong
                              Verrijkers die 300KG mogen tillen zijn meer parasolstandaarden Manitou heeft verschillende verrijkers in het programma die het tienvoudige de lucht in hijsen, daar moet het toch wel mee lukken.

http://www.tpatergroep.nl/paterkraan...850MS%20HD.pdf
                              In hoeverre blokkeert een Manitou de hefarm zodra de motor wordt uitgezet? Menig hydraulische graafmachine/hefmachine zakt dan langzaam omlaag..
                              Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...