hulp bij kiezen truss systeem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djjens
    • Sep 2008
    • 7

hulp bij kiezen truss systeem

Hallo Allemaal,

Ik heb binnenkort een promotiestand op te bouwen die een high tech bedrijf moet vertegenwordigen zegmaar, hiervoor dacht ik om trussen te nemen, en er tussen reclame doeken te spannen.

Nu heb ik al een idee in mijn hoofd zitten, en dat is ongeveer deze opstelling:

hij moet 3m breed worden en 8m lang. de hoogte weet ik niet precies bij zulke stands. (jullie een idee??) ik weet niet of er een heftruck aanwezig is op de locatie, en zit daarom te twijfelen welk systeem ik moet huren, als ik zo een truss-takel systeem huur, is het allemaal wat groot voor zo een kleine opstelling. dan breken de studenten hun poten over die poten van die takel ''masten'' maar als ik alles gewoon zonder takels in elkaar zet dus met vaste hoekstukken enzv. ben ik bang dat ik hem nooit rechtop krijg.

mijn vraag is: hoe doen jullie dit? en zit ik nu gewoon heel moeilijk te denken of is het wel degelijk een probleempje wat er is.

alvast bedankt voor jullie reactie,

Mvg
    Jens
  • Max8bier
    • Jun 2007
    • 27

Meeste stands die ik bouw zijn 4 a 5 mtr hoog. Twee alp liftjes aan de korte kant omhoog zwengelen, poten eronder en alpjes weer weg.
    Als er erg veel gewicht inhangt of ongelijk verdeelde last 4 alpjes meenemen.

Comment

• jeroenw
      • Dec 2003
      • 216

Zo zou ik het ook doen, paar wind ups eronder (minimaal 3, want 2 is instabiel), omhoog draaien, poten eronder en wind ups er onderuit
      En afbreken net zo. Je hebt wat extra mensen nodig om je wind ups mee omhoog te draaien, maar wij hebben het al vaker zo gedaan. Totaal geen probleem.
      \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

Working...