Alleen jammer dat er geen Powercon-doorlus op zit. Scheelt toch weer een stopcontactje.
Wat gaat hier mogelijk mis?
Collapse
X
-
Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Die Lightlocks zijn wel slimme apparaatjes (aktieve demping gaat weer een stapje verder dan de megabol in de TaiPei 101),
Maar de claim dat ze licht van gewicht zouden zijn is toch wat al te ver gezocht.
14kg is al gauw de helft tot een derde van het eigen gewicht van de koppen die ze stil moeten houden.
En als je ze bij het songfestival zou willen toepassen komt er pakweg 8,5 ton
(600 koppen? x 14kg extra) aan alleen dempers bij.
En ... ze zullen ook wel een paar grijpstuivers kosten.
Hoewel dat bij die zwaargesponsorde megafuifjes zoals in Oslo, weer weinig mensen wat kan schelen.
Wel een geode werkverschaffing voor de riggers:
Elke spot wordt nu apart opgehangen .... ? .....
LOL.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Ehm, hoe aanzienlijk denk je dan? Ze zijn ontwikkeld door de Royal Shakespeare Company dus ze zullen ook hun werk moeten doen tijdens drama voorstellingen. En ja, er sterven nogal eens wat mensen bij William en het kan ook best stormen, maar er zijn ook heeeeeel veel stille scene's dus het lijkt me heel erg sterk als het meer geluid produceert dan de head die eronder hangt.
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
En bij die pl**ris-muziek (t*kke-herrie, rampen-reutels, drama-deuntjes) van het Songfestival zul je ze toch echt niet horen.
Misschien helpt het wel als ze in actie zouden komen
bij de (vele) vals zingende acts...
Dan krijgen ze meteen een duurtest/heetloop beproevingeen verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Ik wens ze veel sterkte.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Of zijn we plotseling het onderscheidend vermogen kwijt aan het raken als we aan/bij/op een megaklus werken.
Ook Madonna of de Stones zijn blij vlagen gewoon zeer matig of slecht.
En bij EuroVISIE zal het geluid altijd op de tweede plaats komen.
Het is en blijft een BEELD medium, waar menig regisseur nog steeds een slaggitaar in beeld brengt als de sologitaar te horen is - of soortgelijke fenomenen.
Het eerste jaar dat er Cyberhoisten werden gebruikt, was de regiekneus in staat om alle technische changements-hoogstandjes perfect buiten beeld te houden met allerlei close-upjes of crane-zwalkers.
En het geluid is voor zo kwiebus al helemaal bijzaak, laat staan dat ie zich druk maakt om vals of slecht zingen.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
En qua decor en licht probeert men ook behoorlijk om de artiest er maar in te laten verzuipen, vooral met de vele drukke video-graphics overal.
Gelukkig hebben we die blog nog, keeps things interesting.Comment
Comment