Berekenen en redeneren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cowbeast
    • Jul 2004
    • 109

Berekenen en redeneren

Dag allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar meer informatie omtrent het riggen. Maar ik heb al snel ondervonden dat er niet zo heel veel duidelijke informatie te vinden is.
    Ik ben wel een aantal keer op de site van ARGH gebotst. Ik zou heel graag zo'n cursus volgen. Maar die valt altijd op de meest ongelegen data. Nu heb ik gezien dat er op 2 en 3 juni een sessie is. Maar ik ben student en zit midden in de examen dus kan ik niet deelnemen tot men grote spijt. Bovendien kost het ook wel een pak geld om als student zomaar op te hoesten. En men ouders betalen met huidige studie dus die horen me ook al niet graag afkomen.
    Dus ik dacht aan zelf studie. Maar ik weet niet in hoe ver er boeken of cursus al dan niet online beschikbaar zijn. Kan iemand mij daar meer duidelijkheid in geven?
    Al vast bedankt voor uw tijd en moeite!

gegroet, Mathieu

• pjadskop productions
    • Nov 2008
    • 128

Ik zou om te beginnen al wat boeken over krachten en momenten zoeken, deze vind je vrij gemakkelijk. Dan heb je toch al een belangrijk onderdeel onder de knie
    (denk ik, riggen is ook nieuw vr mij, maar stevig is het wel wat ik doe)
    Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

Comment

• BJD
      • Oct 2007
      • 771

Begin hier eens mee: http://www.prolyte.com/documents/pdf...ckbook_eng.pdf

Comment

• cowbeast
        • Jul 2004
        • 109

Ik moet er wel bij zeggen dat ik in men huidige opleiding wel mechanica en fysica heb gehad. En dat was dan specifiek gericht op rechlijnige verplaatsing en momenten van krachten al dan niet tov een schuin oppervlak.
        Dus de wetten van newton zijn me niet vreemd, maar ik wil gewoon weten hoe ik ze moet toepassen op dergelijke situaties.

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430