Truss klimbeveiliging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • s142918
    • Apr 2006
    • 111

Om het dan nog wat duidelijker te maken:

Als die zwarte kolommen nou de bovenste 2 meter doorzichtig waren geweest, dan had dat de nodige zichtlijnen aardig verbeterd.

Comment

• pilot
      • Nov 2003
      • 267

Ik bedoelde inderdaad die ringen ,zoals jij beschreef rond de trossen.Je ziet ook wel eens ringen met pennen naar beneden rond lantaarnpalen waar de mogelijkheid is om op een dak te klimmen.En inderdaad als de masten zo groot zijn dat er binnendoor geklommen kan worden dan heeft het geen zin.
      master-qsc en de rest

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Die geluidsman zal wel nekkramp hebben gehad...
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• qvt
          • Oct 2009
          • 721

Originally posted by AJB
          De beste man is Dave Rat, die een van zn tourtjes komende tijd zo gaat mixen Die er wel over nagedacht heeft
          There is no substitute for imagination

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Originally posted by AJB
            Dave Rat is de naam, als ik de link op de foto mag geloven.

Mvg,

Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Zo kan hij met zijn linkerhand mixen, heeft hij goed zicht op zijn FX racken en zijn rechterhand vrij om een drankje ver van de apparatuur vast te houden.
              Vraag me af of het een serieus verhaal is en niet gewoon een geintje.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• s142918
                • Apr 2006
                • 111

Zo stond het tijdens de show ook en die kerel heeft wel meer ideeen die afwijken van "de standaard", dus ik geloof 't best. Op zich ook niet zo maf hoor, toch vaak genoeg dat ik de geluidsman moet wijzen op iets wat op het podium gebeurd omdat ie te druk bezig is in z'n FX rackje

Comment

• jasperbhofman
                  • Oct 2008
                  • 25

Als je ook bedoelt dat het de videoschermen blokkeert, ik vond het ook al niet prettig om door de truss heen de videoschermen te volgen, dus plexiglas maakt nog niet zoveel uit. Zichtlijnen naar het podium toe wordt er ook niet echt beter op, het weerkaatst ook licht.

Comment

• qvt
                    • Oct 2009
                    • 721

Originally posted by s142918
                    Zo stond het tijdens de show ook en die kerel heeft wel meer ideeen die afwijken van "de standaard", dus ik geloof 't best. Op zich ook niet zo maf hoor, toch vaak genoeg dat ik de geluidsman moet wijzen op iets wat op het podium gebeurd omdat ie te druk bezig is in z'n FX rackje
                    Haha precies!

Dave is niet bang om nieuwe dingen uit te proberen en valt daardoor weleens wat meer op als de gemiddelde tech.
                    There is no substitute for imagination

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Op zich is het ook nog niet eens zo'n gek idee, als we het toch over zichtlijnen hebben, zo is de opstelling wel smaller. Zou zelf toch eerder gaan voor een 45° opstelling, beste van beide.
                      Maar, nu met digitale tafels is zijn 'revolutionaire' idee eigenlijk alweer achterhaald.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• eddy56
                        • Mar 2004
                        • 102

Originally posted by MusicXtra
                        Maar, nu met digitale tafels is zijn 'revolutionaire' idee eigenlijk alweer achterhaald.
                        Was afgelopen zaterdag als bezoeker bij Beatstad, waarom heeft dan iedere tech zijn SD 7 8 9 met zijn eigen side rack?

Oh ja en over het topic, Plexiglas is duurder, en eerder stuk. Waarom zou een organisator zich er druk om maken, Hij verkoopt er niet meer bier door.
                        Gr Eddy
                        Apogee, i\'m loving it!

Comment

• lieven.pillaert
                          • Mar 2007
                          • 4

wij gebruiken de poly-carbonaatjes al jaaren voor trussbeveiliging tijdens gentse feesten of 3 weken spiegelbal op een plein , of sommige feesjes waar nogal veel apen naartoe komen.... want apen klimmen nogal graag

die dingen zijn onbreekbaar, jammergenoeg wel wat werk om ze schoon te maken en terug te bevestigen....

Comment

Working...