Hallo allemaal. Een aantal jaar geleden hebben wij in de kerk een 2 tal trussen (DT22-200 Straight 200 cm incl connectors). Aan deze trussen hingen 8 par 38 lampen en 1 beamer. Dit hing goed aan de muur dmv beugels, maar na een verhuizing zijn ze in de berging terecht gekomen. Erg jammer, maar het was even niet anders. Nu willen we ze er 1 malig uithalen om te gebruiken. Maar waar ze voorheen met de beugels aan de muur hingen kan dat nu niet.
De hoogte van de zaal is 8 meter, hieronder zitten stalen dak profielen om de +- 4 a 5 meter. Deze profielen zijn 1 meter hoog, hier een zij aanzicht:
Dan zou ik ze het liefst op deze manier hebben hangen:
Hierbij mijn vraag...hoe kan ik dat het beste doen? Wat moet ik eventueel huren / kopen. Hou in gedachte dat het eenmalig is.
Graag hoor ik wat jullie idee is, aangezien ik geen professioneel ben op dit gebied en ik niet het risico wil lopen dat de boel na 1 dag hangen naar beneden komt....
Bij voorbaat dank..
De hoogte van de zaal is 8 meter, hieronder zitten stalen dak profielen om de +- 4 a 5 meter. Deze profielen zijn 1 meter hoog, hier een zij aanzicht:
Dan zou ik ze het liefst op deze manier hebben hangen:
Hierbij mijn vraag...hoe kan ik dat het beste doen? Wat moet ik eventueel huren / kopen. Hou in gedachte dat het eenmalig is.
Graag hoor ik wat jullie idee is, aangezien ik geen professioneel ben op dit gebied en ik niet het risico wil lopen dat de boel na 1 dag hangen naar beneden komt....
Bij voorbaat dank..
Comment