vliegen van behringer eurolive B1220DSP

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

vliegen van behringer eurolive B1220DSP

hallo,

weet iemand of er takelpunten voorzien zijn op deze speakers? vind er nergens iets van terug ....

alvast bedankt!
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

Originally posted by ikke1234
    hallo,

weet iemand of er takelpunten voorzien zijn op deze speakers? vind er nergens iets van terug ....

alvast bedankt!
    Wordt niet benoemd in de specs bij Beh. zelf : Conclusie: dus niet voorzien! (Anders zouden ze zo'n usp zeker vermelden)

Paul
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• speakertech
      • Jan 2008
      • 1697

Over het algemeen wordt bij kunststof kasten, die gevlogen mogen worden een stalen binnenframe toegepast, waaraan ook de luidsprekers verankerd zijn. In het geval van brand, kunnen dan geen zware onderdelen naar beneden vallen als de boel smelt. Ik vraag me overigens af of je bij die hitte nog wel in een ruimte kunt vertoeven.

Speakertech
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by speakertech
        Ik vraag me overigens af of je bij die hitte nog wel in een ruimte kunt vertoeven.

Speakertech
        Als het een hoge ruimte is wel, mits je een goed brandweerpak aan hebt.
        Als brandweerman wordt je niet vrolijk als er ineens een ferriet magneet van een kilo of 6 naar beneden komt.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

We dwalen weer lekker af. De vraag was of er aan de speaker van de TS vliegpunten waren voorzien.
          Volgens de specs van Behringer zelf: geen. Dus de rest van de discussie is irrelevant (zoals menige ontsporende discussie op het forum zo langzamerhand...ofwel KISS)

Paul.
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• speakertech
            • Jan 2008
            • 1697

Originally posted by SPS
            We dwalen weer lekker af. De vraag was of er aan de speaker van de TS vliegpunten waren voorzien.
            Volgens de specs van Behringer zelf: geen. Dus de rest van de discussie is irrelevant (zoals menige ontsporende discussie op het forum zo langzamerhand...ofwel KISS)

Paul.
            Mijn info is zover relevant, dat je zelf kunt onderzoeken op er een mogelijkheid is om een luidspreker te vliegen.
            Als je bijv een DAP K112 openschroeft, zul je zien dat er van een frame etc absoluut geen sprake is. Bovendien zijn de inserts met schroefdraad, voorzien van een heel klein flensje, veel te klein om enige trekkracht te kunnen opvangen, laat staan een schokbelasting. Hoewel dus kennelijk geschikt voor ophangen, is dit beslist niet het geval.
            Op dezelfde manier kun je ook de Behringer onderzoeken.

Speakertech
            Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
            ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• ikke1234
              • Aug 2005
              • 125

bedankt voor de reacties

Originally posted by speakertech
              Mijn info is zover relevant, dat je zelf kunt onderzoeken op er een mogelijkheid is om een luidspreker te vliegen.
              Als je bijv een DAP K112 openschroeft, zul je zien dat er van een frame etc absoluut geen sprake is. Bovendien zijn de inserts met schroefdraad, voorzien van een heel klein flensje, veel te klein om enige trekkracht te kunnen opvangen, laat staan een schokbelasting. Hoewel dus kennelijk geschikt voor ophangen, is dit beslist niet het geval.
              Op dezelfde manier kun je ook de Behringer onderzoeken.

Speakertech
              inderdaad, maar dat wou ik net graag weten alvorens ik die koop.
              IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
              KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

Working...