Plaatje geleend, komt geloof ik bij showtech weg. tis een beetje ter verduidelijking wat ik wil
Ik wil de onderste, staande truss een kwartslag draaien zodat deze strak langs de dj kast loopt....
Maar hoe krijg ik de bovenste truss daar dan weer op? Dit zou ook een driehoek truss mogen zijn, maar dan wel graag met de driehoekpunt naar beneden.... ivm zwaartepunt in het midden te houden.
Google gaf mij dit plaatje:
Dacht als ik de laatste verbinding eruit is, kun je er een driehoektruss in laten zakken en klemmen.
Maar ja plaatje komt uit china en 123 geen laddertruss gevonden met 2 van deze klemmen bovenop.
Eigenlijk moet je 2 van deze klemmen op een recht stukje buis hebben, dan hoef je bovenste laatste verbinding ook niet uit de laddertruss te halen.
Overspanning is ca 2 meter tussen de twee staanders. Ik wil bij voorkeur nog ca 50cm uitsteken aan elke kant. Dus totaal 3 meter. Er komt een tbar met 4 parren te hangen en wat lichteffecten.
De staanders komen aan de dj tafel in het midden aan de zijkant vast en de tafel dient als ballast, cq vloer oppervlak voor de staanders.
Comment