Hoooi,
ik zit met een idee voor een podium,
aangezien de ondergrond niet heel vlak is, en een steiger (leyher) constructie een Erg kostbare optie is, wil ik kijken of dit een mogelijkheid is,
mijn podium moet 6 tot 8 meter breed worden, en 4 meter diep.
nu is mijn eventuele idee (naast de leyher optie) om met H30v truss een carree te maken.
poten van 1 a 1,5 meter hoog, 6 tot 8 meter breed, 4 meter diep.
Hier wil ik podium delen opleggen, 2 in de lengte 8 in de breedte.
nu heb ik een ondersteuning nodig tussen het voorste en achterste podium deel.
hier kan ik een aan beide kanten een T stuk monteren en in het midden van dit caree ook 8 meter breed.
Nu heb ik dus een caree van 4 meter diep, 8 meter breed, met in het midden een 'dwars balk' van links naar rechts.
dit wil ik doen met H30v truss,
kan iemand mij vertellen of dit houdt? samen met 2 bij 1m podium delen erop, en dan een stuk of 16.
hier moet een zanger/dj op, en mogelijk kleine band formatie.
het gewicht is wel verdeeld, is dit verantwoord zonder truss door te knikken?:
moet later even berekenen welke lengtes er nodig zijn om podium delen precies te laten passen omdat je zit met de buitenmaat etc,
het idee van bovenaf gezien:
foto is helaas gedraaid, de lange zeide komt naar het publiek,
6 tot 8 meter breed,
ondersteunt in 4 hoeken, caree komt op +- 1,5 meter hoogte
kan dit?
hier monteer ik dan support truss stukken onder die ik in hoogte kan verstellen op 4 punten om zo een gelijk podium te krijgen op een niet gelijke vloer,
ik zit met een idee voor een podium,
aangezien de ondergrond niet heel vlak is, en een steiger (leyher) constructie een Erg kostbare optie is, wil ik kijken of dit een mogelijkheid is,
mijn podium moet 6 tot 8 meter breed worden, en 4 meter diep.
nu is mijn eventuele idee (naast de leyher optie) om met H30v truss een carree te maken.
poten van 1 a 1,5 meter hoog, 6 tot 8 meter breed, 4 meter diep.
Hier wil ik podium delen opleggen, 2 in de lengte 8 in de breedte.
nu heb ik een ondersteuning nodig tussen het voorste en achterste podium deel.
hier kan ik een aan beide kanten een T stuk monteren en in het midden van dit caree ook 8 meter breed.
Nu heb ik dus een caree van 4 meter diep, 8 meter breed, met in het midden een 'dwars balk' van links naar rechts.
dit wil ik doen met H30v truss,
kan iemand mij vertellen of dit houdt? samen met 2 bij 1m podium delen erop, en dan een stuk of 16.
hier moet een zanger/dj op, en mogelijk kleine band formatie.
het gewicht is wel verdeeld, is dit verantwoord zonder truss door te knikken?:
moet later even berekenen welke lengtes er nodig zijn om podium delen precies te laten passen omdat je zit met de buitenmaat etc,
het idee van bovenaf gezien:
foto is helaas gedraaid, de lange zeide komt naar het publiek,
6 tot 8 meter breed,
ondersteunt in 4 hoeken, caree komt op +- 1,5 meter hoogte
kan dit?
hier monteer ik dan support truss stukken onder die ik in hoogte kan verstellen op 4 punten om zo een gelijk podium te krijgen op een niet gelijke vloer,
Comment