Takels vs steel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Originally posted by Staaf
    Je moet toch een aantal maten steels meehebben, omdat je niet goed weet waar je zal uitkomen.
    Nee, want die extra steel is alleen maar savety. Je hoeft die dus niet strak te hebben staan. Hij is alleen om te voorkomen dat je last niet naar beneden komt gieren dus hij mag best 'losjes' hangen.
    Verder kan je ook ketting gebruiken als savety, dan kan je per schakel kiezen hoe strak je hem wilt hebben hangen.

Voor deze situatie zou ik er niet al te moeilijk over gaan denken.
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• jadjong
      • Oct 2003
      • 654

Een safety met meer dan 5cm slack moet zo overgedimensioneerd zijn dat je beter het oorspronkelijke hangpunt kan verbeteren.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by jadjong
        Een safety met meer dan 5cm slack moet zo overgedimensioneerd zijn dat je beter het oorspronkelijke hangpunt kan verbeteren.
        Dat bedoel ik; een probleem dat er niet is creƫren om vervolgens de problemen die uit de oplossingen van dat niet bestaande probleem op te gaan lossen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• stainz
          • Sep 2009
          • 609

Bij mijn vorige werkgever best wel wat met rigging bezig geweest en bij een liggertje bleef alles altijd in de (hand)takel hangen, behalve als het om een groundsupport ging, dan ging er als het definitief boven stond een mannetje naar boven om de boel dood te hangen. Gebruikte daar inderdaad een ketting voor met een soort klauw waarmee je de lengte kon bepalen.

Comment

Working...