TOMCAT KT-7 Roof @ Los Christianos - Tenerife

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

TOMCAT KT-7 Roof @ Los Christianos - Tenerife

Tijdens mijn vakantie heb ik de tijd genomen de opbouw te volgen van het TOMCAT KT-7 Roof Systeem door een groep van 20 canariers.
    (na 15 dagen hangt er nog steeds geen enkel armatuurtje/speakertje in...)

Speceficaties:

KT-7 Roof Systeem[list][*]Grid Width: Outside 107" - 9" (32.8 m)[*]Clear: 102" 7" (31.3 m)[*]Grid Depth: Outside 80" 8" (24.6 m)[*]Grid Height: Top Peak: 54" 5" (16.6 m)[*]Clear: 43" 1" (13.1 m)[*]Tower Size: 22.5" x 22.5" (57.1 x 57.1 cm)[*]Height: 49" 10" (15.2 m)[*]Max. UDL: 115.000 lbs* (52.164 kg)* [/list]
  • Koszmo
    • Nov 2002
    • 185

VET!
    Profiel - Mailtje

Comment

• Freddie
      • Nov 2002
      • 195

had je niet ietsjes langer kunnen blijven, dan hing het licht/geluid er ook in.[]
      Maar wel mooi dat je dat zo hebt bijgehouden. Duurt het in Nederland ook zo lang om zoiets neer te zetten???
      Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• Rudy Vorstenbosch
        • Jun 2001
        • 1429

Ik vond die 15 dagen vakantie toch echt genoeg.

Maar had het zeker niet vervelend gevonden om het eind resultaat te zien/horen.

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

Dit...is een serieus roofsystem!
          Was zeker erg vermoeiend om ze te zien sjouwne met die zware stukkies?

Comment

• Rudy Vorstenbosch
            • Jun 2001
            • 1429

was erg goed te verdragen.

Anderen zien werken is altijd goed....

Comment

• Kevin_DM
              • May 2003
              • 577

15 dagen........
              Op 2 dagen van 12 uur werken bouwen wij dit met stageco (met 20 man) ook recht ?!?
              --- watt ever you want ---

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2139

citaat:15 dagen........
                Op 2 dagen van 12 uur werken bouwen wij dit met stageco (met 20 man) ook recht ?!?

Belgen weten van aanpakken[)]

Nederlanders ook wel hoor
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

Maar het is op de Canarische Eilanden en dus:
                  Trop chaud pour travailler!
                  oftewel "Veeltewarrumomtewerkuh!
                  een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• djdeluxe
                    • Aug 2003
                    • 22

Hmm is dit ook dat systeem wat je met lampen enal erin kan krijgen??? Zie i.i.g. dat het op wielen staat dus sjouwen zal wel meevallen...

waar een wil is ben ik weg

Comment

• JBL-QSC-DBX
                      • Apr 2003
                      • 381

Hallee,

mooi nieuw forum trouwens, maar ter zake:
                      Ik heb niet veel (geen) verstand van roof-systems, maar wil er graag wat over leren, vandaar mijn vraag.
                      Aan de hand van volgend 'tekeningetje'

Ik ben weleens naar een concert geweest waarbij gebruik gemaakt werd van zo'n roof. In het dak hangt nogal wat licht, aangegeven met een gezamelijke kracht in de vorm van de rode F vanuit de nok. Is de hoek in de oranje cirkel van zichzelf sterk genoeg om niet 'uit' te buigen, of zitten er nog een soort van trek-kabels, zoals ik in mijn tekeningetje paars gestippeld heb aangegeven?
                      Dit zou dus eventueel ook aan de top van de tower kunnen zijn, alhowel er dan bij een uitbuiging van het dak een grote dwarskracht op de tower zou komen te staan??

Groeten, Joris
                      Timescape.nl

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3150

citaat:door djdeluxe
                        Zie i.i.g. dat het op wielen staat dus sjouwen zal wel meevallen...
                        Als je beter had gekeken zag je dat het een zandstrand was, meestal vinden zenkwieltjes dat niet zo leuk (bokken ook niet trouwens).

Voor de rest: W[:0]W te gek, daar kun je pas feesjes in/onder geve[8D].
                        Ookal vind ik het wel vaag dat het allemaal zoooo groot moet zijn, werd er regen verw8 of zo.

Ik ga hier vann8 maar ff over drome[|)], hier heb ik nog lang geen budget voor.

Slaap z8,
                        Jurjen

Comment

• axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
                          Als je beter had gekeken zag je dat het een zandstrand was, meestal vinden zenkwieltjes dat niet zo leuk (bokken ook niet trouwens).
                          Om het ff met je eigen woorden te zeggen : 'Als je beter had gekeken' dan had je ook gezien dat er gebruikt gemaakt wordt van stabilisatieplaten om een pad aan te leggen. Dat materiaal wordt echt niet door het zand gerold hoor... En die platen worden zowat overal aangelegd (weiden, strand,...) dus dat is geen vertragende factor

In de zuiderse landen zijn ze nu éénmaal wat trager, of de warmte daar wat mee te maken heeft laat ik ff in het midden [8D]

Tijden mijn tourverleden, verliep de opbouw ook langer in de zuiderse landen... thx 2 the local crew (en de warmte)[8D][8D]
                          Maar je hoorde me niet klagen! Was voor ons ook relaxter werken bij momenten... en er liep wel eens wat schaarsgekleed vrouwenvolk rond [8D][8D][8D] al was het op het einde wel meestal ff doorbijten om dezelfde redenen.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• JBL-QSC-DBX
                            • Apr 2003
                            • 381

Kan niemand mij een antwoord geven op mijn vraag 3 postings terug?
                            Timescape.nl

Comment

• luc2366
                              • Jul 2002
                              • 1161

ja! rinus natuurlijk :-)

Comment

Working...