Boeken ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Boeken ?

Ik vroeg mne af, of er sites of boeken bestaan, waarop rigging voorbeelden staan. En dan bedoel ik eigenlijk foto's met uitleg, heo je in bepaalde situaties, constructies ophangt, zowel aan de takel klant als de constructie kant...
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot
  • dabassman
    • May 2003
    • 172

beste spaceydeej je heb een boek van prolyte waar dat instaat maar dat geldt dan natuurlijk alleen voor prolyte truss denk dat je het op de site wel kan bestellen en als het niet zo is ken ik wel iemand die hem heeft. groetjes
    Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• dj_lucv
      • Aug 2001
      • 616

Als je het alleen over stand-alone systemen hebt, dus statieven met daarop truss bijvoorbeeld zal dit waarschijnlijk nog wel mogelijk zijn. Als je echter aan de spanten van een tent of iets dergelijks wilt gaan bouwen zul je waarschijnlijk toch zelf moeten gaan rekenen.

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

Harry Donovan (Amerikaanse collega van mij) heeft hierover begin dit jaar een hele dikke pil geschreven: pakweg $ 100,-.
        Titel: Arena Rigging. Bestellen bij: http://www.riggingbooksandprograms.com
        Verder kan ik je ook wel aanraden de boeken van
        Chris Higgs (Engelse idem) over Rigging:

en
        Peter Hind (idem) over Entertainment Truss:

(HH, en ik heb alle boekrecensies hiervoor in Zichtlijnen geschreven.)
        Maar ondergetekende heeft ook een 'heel interessante map' die hoort bij een cursus op dit gebied!
        Helaas niet los verkrijgbaar :-(
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...