Ik kwam deze foto's tegen op internet. Het gaat hier om een dubbel carré dat op een creatieve wijze aan een hijskraan is bevestigd. Wat zijn jullie meningen hierover?
summer dance event - rigging
Collapse
X
-
Labels: None
-
MOOIE BOOTJES
Vraag me af waarom zo'n constructie voor 6 MH's??
en die linker cdj pleurt er ook bijna af!Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.Comment
-
Ik vind het ook een beetje veel truss (en onnodig gevaarlijke toestanden) voor het ophangen van een paar MH's boven het publiek. Tevens is er een groot risico in dit land: regen. Als ik me niet vergis is het evenement al een keer verregend, met alle gevolgen van dien.
Als je in de eerdere fotoboeken van dit feest kijkt, zie je dat deze constructie vaker is gebruikt.Lid van het Front tegen zijlichtComment
-
Ik weet dat het in Aalsmeer was. Ik werk zelf nl. in Bon Ami. DJ Rene (Bon Ami) zit in de jury van dat evenement. De hoofdprijs is ieder jaar een optreden van 2 uur in de discotheek.Lid van het Front tegen zijlichtComment
-
Ik wil niet lullig doen maar er hangt meer in dan 6 movingheadjes...
Namelijk:
8 MH's
12 4-bars
2 spiegelbollen
en een stapeltje strobos
Dat heet negativeren...
Dit is al lang besproken.
Altijd lekker he.... over iemand heen pissen...[V][V][CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]Comment
-
kan aan mij liggen, maar ik zie er 12...
Maar dan nog vind ik het erg veel trus, zoveel dat het lelijk wordt...<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
ik herken slangsteels van Electron,
de hoekstukken zijn netjes aan weerzijden gepasseerd...
en heb verder weinig toe te voegen.
dat het setje carrée's niet recht in die kraan hangt, soi (swah)...
om safety's te herkennen hen ik een loep nodig,
Al is het wel duidelijk dat de spiegelbollen ieg niet gesafed zijn.
bliksem hebben we nooit in Nederland en dan is de kraan toch de afleider...?
en mooi?
ach, over smaak kunnen we eindeloos lang twisten. dus doen we dat maar niet!
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Ziet er wel leuk uit, maar had wel wa meer ingehangen mogen worden...
Als we t toch over 'foutjes' hebben:
1ste foto: rechts lijkt t alsof de spiegelbol tegen de truss hangt;
1ste foto: lekker draaien met een paar 100 W licht naar je hoofd toegericht op een afstand van soms nauwelijks een meter!Comment
-
Ik bedoel niet de bliksem Rinus. Met regen heb je met dit spul best wel een probleem. (heeft verder niets met rigging te maken).
In 2001 is er een en ander fout gegaan tijdens het feest. Op een ponton in het water was een metershoge steigerconstructie gebouwd, met daarin speakers, licht e.d.
Om alles tegen eventuele regen te beschermen werd de steiger ingepakt met zeil.
Door regen en daarbij gepaard gaande wind is toen het hele zootje van het ponton af gekomen......Lid van het Front tegen zijlichtComment
Comment