Krea met allu

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Rekenmachine... insinueer je nu dat deze mensen de basisschool hebben voltooid ?!!?!.... Beetje te hoog gegrepen rinus... Ze zijn blijven hangen in de bouwhoek op het peuterdagverblijf [)]
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• test12
      • Jan 2003
      • 901

Rekenmachine? Bij lego krijg je toch ook geen rekenmachine en daar zijn ook wel poppetjes.
      Wat doe ik toch met mijn groundsupport, als ik ze vervoer zitten er nog nieteens remmen op de wielen.

m.v.g. Herman

Comment

• Michel_G
        • Dec 2003
        • 376

citaat:Geplaatst door AJB

@ Dj Spike; vraag in je profiel; Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar...
        hehehe, dus wel iemand die latijn lezen kan. Of gewoon op de site van spyker gezeten ??? Ach ja, mag dan misschien wel gejat zijn, maar beter nog altijd goed gejat dan slecht verzonnen !!!

(Maar ik vind het wel een heel mooi motto en dit zal mijn motto voorlopig nog wel ff blijven)

oja, voor de mensen die niet weten waar het over gaat, kijk maar in mijn profiel.

@ AJB. Ik heb dit dan wel gejat maar ik heb wel latijn gehad. Hoe komt het dat jij dit kon vertalen, ook latijn gehad ???
        Is weer terug !

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

Ecrituri divertimentum?
          Oftewel...
          He mannen, gaan we nu niet een heel klein beetje offtopic zitten te stereopeniseren?
          Pecunia non olet, Volare necesse est & Riggus maximus centralis
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Michel_G
            • Dec 2003
            • 376

sorry rinus, wou ff reageren op wat AJB zei. Maar als je wil kan ik mij bericht wel wissen !!! (dat doe ik natuurlijk alleen voor iemand als jou *slijm*slijm* )
            Is weer terug !

Comment

• Barthez
              • Dec 2003
              • 256

To get back "on-topic",

Ik ben ook ff rond gaan kijken in de fotomapjes van deze zeer onverantwoorde rigging vrienden, en ik kwam nog een paar zeer opmerkelijke zaken tegen.

Wat bijvoorbeeld te denken van dit? [V]

En het bouwen van vreemde schuine constructies zonder enige verantwoording is ze in het geheel niet vreemd: [B)]

En de meest simpele ziel zou er meteen aan denken, maar deze jongens niet hoor, de eerste die op deze foto een safety weet te vinden gaat door voor de hoofdprijs []

Hoelang zal het duren voordat het een keer goed fout gaat met deze bouwsels???[V][xx(]
              Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• DjFlo
                • Jun 2003
                • 332

Zeg kunne we ze niet vragen om hier uitleg over te geven? want opzich is het wel eerlijk om hun oordeel hierover te geven!

groeten

floris

Comment

• cobi
                  • Aug 2002
                  • 1083

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Oneigenlijk gebruik van de baseplates zelf is nog niet genoemd, maar er zullen maar weinig fabrikanten staan te juichen bij dit soort 'garage-engineered-construction'
                  En ik vraag me af of er überhaupt wel een heer of dame bij die company is, die wel eens een rekenmachine heeft gebruikt voor iets anders dan de vaststelling van de BTW...
                  Hoezo? Is deze mis-constructie nog na te rekenen dan?

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

citaat:Geplaatst door dj_spike
                    [br@ AJB. Ik heb dit dan wel gejat maar ik heb wel latijn gehad. Hoe komt het dat jij dit kon vertalen, ook latijn gehad ???
                    yepz...
                    Arvid Buit

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

Alea jacta est, quod erat demonstrandum.

Oftewel : Hoe gaan we met zulke concurrenten om? bellen we

1 Rinus, die dit serieus gaat Afkeuren,
                      2 de politie, waar we aangifte doen van Afkeur en Gevaar vastgesteld door een gediplomeerd rigging-keurmeester?
                      3 of laten we de boel de boel?? En drinken ons dagelijkse bier elders...?

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Dagelijks bier... Betrapt op alcoholisme...Het is namelijk niet de hoeveelheid, maar de regelmaat die afhankelijkheid bepaalt

Maar ach...aan de andere kant;
                        Omnem crede diem tibi diluxisse supremum
                        Arvid Buit

Comment

• AJB
                          • Jul 2003
                          • 2289

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Pecunia non olet
                          Blij dat wc's inmiddels niet meer bewaakt worden[]
                          Arvid Buit

Comment

• Upgrading your system
                            • May 2003
                            • 1684

Niet om het een of het ander hoor maar ik wordt eerder op mijn vingers getikt vanwegen het feit dat ik de conclusie trek dat ik ty-rapjes zie in de trussconstruktie.
                            ik helemaal uitgelegd dat dit maar een vraag was en ze niet heb gezien en nu.....

zie ik ze nog ook.

in het midden van de foto zie ik daat een buis vastgemaakt met een ty-rapje aan een van de diagonale buisjes van de tussbalk en met een beetje geluik gaat deze happygozer er net naast staan want een valbeveiliging zal er wel niet inzitten[xx(][]

ik moet zeggen, ik ben heel crea in het oplossen van problemen en wijk ook wel eens een beetje van de regels maar dit is toch wel een echte ramp en een belediging van het mooie vak van rigger[8D][^]
                            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• strobo.
                              • Jan 2004
                              • 7

als ik zo iets zie staan als ik zelf eens uit ga daar krijg je mij ni onder heb al wat raars uitgespookt maar dat

Comment

• AJB
                                • Jul 2003
                                • 2289

citaat:Geplaatst door strobo.

als ik zo iets zie staan als ik zelf eens uit ga daar krijg je mij ni onder heb al wat raars uitgespookt maar dat
                                Bedankt voor je waardevolle toevoeging... Maar goed...ieder zijn meug... of...om in stijl te blijven;

Trahit sua quemque voluptas (ieder diertje zijn pleiziertje)
                                Arvid Buit

Comment

Working...