Krea met allu

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

citaat:Geplaatst door **************
    Oftewel : Hoe gaan we met zulke concurrenten om? bellen we
    1 Rinus, die dit serieus gaat Afkeuren,
    2 de politie, waar we aangifte doen van Afkeur en Gevaar vastgesteld door een gediplomeerd rigging-keurmeester?
    3 of laten we de boel de boel?? En drinken ons dagelijkse bier elders...?
    Hallo Mac,
    1. Doe me een lol... ik dacht ik zal er eens aan beginnen (alleen door commentaar wat er te zien is op de fotos, maar dan loopt de server bij J&H misschien wel vast.
    2. Die komen niet eens meer als er bij je ingebroken is of een vrachtauto met € 250.000,- inhoud is gejat. Dus kun je deze suggestie meteen vergeten.
    3. Dat wordt dus toch het bier, maar dan wel af en toe een dagje overslaan (haal je gewoon de "gederfde alkoholen" de dag erna in...)
    Mag dat dan wel Arvid [8D][:I]
    Weet iemand ook met wat voor merk truss die mannen werken. Dat is toch wel goed spul hoor.
    Alleen zal er wat eerder sprake zijn van metaalvermoeiingseffecten...
    en van de hersencellen die door de ogen overprikkeld worden met dergelijke "harentebergenrijzende grapjasserij".
    Maar misschien weten die mannen wel niet beter en denken ze gewoon in alle oprechtheid dat er bij hun werk niks mis KAN gaan.
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DJ Ripped
      • Feb 2004
      • 1

idd ,
      deze lichtopstelling is dodelijk : By Overdrive
      ik vraag mij af , oe stevig deze was ,
      hoeken doen wonderen , maar op deze manier kan het nooit STEVIG zijn !
      met vriendelijke groeten .

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

zoals ik al vermoede zit het dus met baseplates en schanieren vast maarja ik zou daar niet graag lopen!
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

hmmm, heb de mensen uitgenodigd om eens te komen meepraten met de mensen op het forum...gen commentaar, wel de posting in de lounge verwijderd... net als mijn hele verhaal over hoe en waarom en wel en niet...dus sluit me aan bij de rest...zou iets zijn om op tv te laten zien...shrapheap van discoverychannel is er niets bij :-)

Comment

• Rv
            • Feb 2001
            • 1086

Yep, alles in de lounge is verwijderd, en ik had net twee dagen niet gevolgd, dus weet helemaal ni waarom en vind het ook spijtig want m'n vraag was serieus gesteld en bedoeld ...
            Achja, den eene keer hangen ze er een slotje op, dan kan iedereen het nog lezen, mor bij mij moet het weer juist verwijderd worden
            [|)]
            ____
            Rv.
            ____

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

citaat:Geplaatst door rinus bakker

3. Dat wordt dus toch het bier, maar dan wel af en toe een dagje overslaan (haal je gewoon de "gederfde alkoholen" de dag erna in...)
              Mag dat dan wel Arvid [8D][:I]
              hmmm...Ik twijfel nog Rinus...maar; bij deze zullen we het spreekwoordelijke oogje dichtknijpen wat betreft grote boze riggers... Die kunnen niet zonder []
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• rinus bakker
                • Mar 2002
                • 5430

NOG steeds OFF-Topic:
                citaat:Geplaatst door AJB
                Die kunnen niet zonder [] bier
                Welzeker die kunnen prima zonder!
                Maar als ze een hele dag achter elkaar hebben staan praten
                lijkt hun keel heel erg op de Sahara of Death Valley: Kurkdroog!
                En dan gaan een paar (witte) biertjes er prima in.

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

citaat:Geplaatst door R. den Ridder
                  wel de posting in de lounge verwijderd... net als mijn hele verhaal over hoe en waarom en wel en niet...
                  Bedoel je dat zij jouw verhaal daarover in de lounge ook verwijderd hebben? Dat kan toch niet?

Comment

• Merijndj
                    • Mar 2001
                    • 660

citaat:
                    Weet iemand ook met wat voor merk truss die mannen werken. Dat is toch wel goed spul hoor.
                    Alleen zal er wat eerder sprake zijn van metaalvermoeiingseffecten...
                    en van de hersencellen die door de ogen overprikkeld worden met dergelijke "harentebergenrijzende grapjasserij".
                    Maar misschien weten die mannen wel niet beter en denken ze gewoon in alle oprechtheid dat er bij hun werk niks mis KAN gaan.
                    ok rinus, een kijkje in hun links geeft een linkje naar www.prolyte.nl
                    dus dan is mijn vermoeden erg groot dat zij prolyte trussen hebben................[]

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Welzeker die kunnen prima zonder!
                      Maar als ze een hele dag achter elkaar hebben staan praten
                      lijkt hun keel heel erg op de Sahara of Death Valley: Kurkdroog!
                      En dan gaan een paar (witte) biertjes er prima in.
                      Hehe...wat heb je toch een zwaar leven Maar vind wel dat je na een cursusdag idd een paar biertjes verdient hebt[8D] Maar witbier...[8)]
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Upgrading your system
                        • May 2003
                        • 1684

Ik vind het wel jammer dat deze Drive-in (wat is het) nog niet heeft gereageerd, ik heb ze uitdrukkelijk op de hoogte gesteld van dit onderdeel in het forum en dat we erg benieuwd zijn naar hun uitleg.(en uitvluchten) en ook de organisator die in de lounge reageerde heb ik niet meer gezien.
                        Jammer. ik dacht dat zo'n "grote" en "profesionele" drive-in wel zou reageren.

Weet je wat ik nou het rare vind, wat zouden jullie nou doen als oganisator als je op een site zulke foto's tegenkwam?? Ik zou ze zeker niet vragen voor een opdracht.
                        Toch hebben ze een redelijk volle Agenda. Snappie dat nou??
                        Hebben we in Belgie en Nederland dan zoveel suisidale Organisatoren of letten die hier gewoon niet op??

Ik snap er geen Z#K van
                        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• R. den Ridder
                          • Sep 2000
                          • 1500

Zit net aan de andere kant van de grens, zo'n vijf kilometer nederland in, vlak bij Hoogstraten, en de concurrentie daar imn belgie is ernstig dodelijk, ieder dorp heeft zijn eigen discobar lijkt het wel, en een groter dorp vaak nog meer.
                          Als je dan hoort wat voor prijzen die krijgen voor fuiven met veel licht, geluid en rigging, daar kom ik mijn bed niet voor uit.

moet zeggen dat ik nog nooit zoiets geks heb gezien als wat overdrive presteert gelukkig, wel vaak takels in een tent waar veel meer aan hangt wat mij lijkt te mogen, en vaak ook truss die los op andere truss ligt gekoppeld met een safety die misschien wel een scannetje van 50 lkilo mag houden, maar zeker geen steels o.i.d.

Ralph

Comment

• od
                            • Feb 2004
                            • 138

Beste collega's,

Blijkbaar hebben vele mensen de weg naar onze site gevonden waarvoor dank!! Tot mijn grote spijt moet ik vaststellen dat deze site (licht en geluid forum) dient op mensen aftebreken, op te pissen ... enz... in plaats van de mensen te helpen, dit vind ik jammer. Hierbij enkele opmerkingen. Met dank aan Ralf den ridder om ons hierover in te lichten. Toch jammer dat wij enkel een voorpagina op uw site zien, geen enkele constructie die je hebt gemaakt staat er op. Heeft u er misschien nog geen gemaakt of heeft u schrik voor commentaar? Wat betreft DJ spike zal ik héééél kort zijn, heeft u ooit al een lichtbrug gezien???. Wat betreft dj Ripped, misschien eerst eens naar uw site zien voor u iets zegt over een ander. Bon en nu naar de feiten: Zoals u kan zien maken wij regelmatig constructies. Ik ben een éénmans bedrijf, die werk met mensen van de vereniging voor wie wij optreden/opstellen. ik ben er mij ook van bewust dat het soms niet altijd 100% correct is. (maar wie wel???) Ik denk dat véél riggers werken voor grote bedrijven en die hebben er natuurlijk de centen voor om 100% correct te werken!! (en dan nog!!!)
                            Wat ik wel zéér raar vind zijn de volgende punten: 1 commentaar geven is zéér makkelijk (blijkt uit de reacties) maar heeft er één iemand een oplossing gegeven? neen dus, liever verder kakken over details...
                            2 ik heb altijd gehoord dat prolyte de standaard was onder de lichtbruggen maar jullie breken het product volledig af. (ik weet ook dat je dit met andere en goedkopere merken niet moet doen.
                            3 Wat mij nog het meeste opvalt, al deze mensen die commentaar geven hebben geen of willen hun website niet geven!! (misschien schrik voor commentaar?) Ik ben fier op wat ik heb gepresteerd, met MIJN materiaal.
                            4 Dat ik nu pas reageer is enkel en alleen het feit dat ik dit weekend moest werken met discobars op te zetten.... blijkbaar hebben sommige minder werk en meer tijd om te kakken op andere mensen.
                            5 jullie spreken steeds over concurrenten, ik noem jullie nog steeds collega's ook al willen jullie er ons vanonder halen. Bij mij bestaan er geen concurrenten, enkel collega's. Wie spreekt over concurrenten is in mijn ogen jaloers op dat een ander presteerd.

Hopend u hiermee genoeg te hebben geinformeerd en jullie genoeg stof tot nadenken heb bijgegeven, teken ik met de meeste hoogachting

Van Lil Geert
                            zaakvoerder
                            OVERDRIVE
                            info@dboverdrive.be

Comment

• Orbis
                              • Feb 2004
                              • 217

zo gaat het hier in belgië helaas bijna altijd, hoe meer materiaal hoe liever, ermee, kunnen werken of het veilig kunnen gebruiken speelt geen rol! zolang er maar veel materiaal aan de trussen hangt en dat de trussen maar 'speciaal' zijn!

Hier in de streek zijn zo'n 10 licht-en geluidsfirma's en daarvan zijn er al zeker 3 waarvan ik weet dat er op een fuif al eens een lichtbrug naar beneden gekomen is of een toestel afgevallen of dat ze een verschikkelijke constructie neerzetten! (cfr. overdrive)

Maar geen noog, dergelijke praktijken kunnen toch niet blijven duren dus die firmas zullen ooit wel eens tegen de lamp lopen é...no worries!

en intussen vanonder hun trussen blijven, zo blijf je zelf ook nog even leven
                              sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• od
                                • Feb 2004
                                • 138

Beste Orbis,

Ons magazijn is in Liedekerke, maar van u hebben ze hier nog NOOIT gehoord!!!! Toch wel raar he!!
                                B.T.W. Bij ons is er nog NOOIT iets naar beneden gevallen!!!

m.v.gr

Van lil Geert

Comment

Working...