Ik heb hier maar een paar dingen op te zeggen:
Voor sommige zaken is geen oplossing te vinden. Bepaalde constructies, hoe leuk ook
bedacht, kunnen gewoon niet geplaatst worden in een tent. En die details, daar gaat
het juist om. Dat zijn de punten die bepalen of de constructie wel of niet blijft
staan!
Doe het of 100% veilig of doe het niet.
Van een aantal mensen op dit forum kan ik met zekerheid zeggen dat zij wel VERANTWOORDE
constructies neerzetten. En jouw posting neigt eerder naar schrik / angst voor commentaar.
Op het moment dat je dit soort foto's openbaar maakt, moet je in staan voor de eventuele
reacties van "collega's"
citaat:commentaar geven is zéér makkelijk (blijkt uit de reacties) maar heeft er één iemand een oplossing gegeven? neen dus, liever verder kakken over details...
bedacht, kunnen gewoon niet geplaatst worden in een tent. En die details, daar gaat
het juist om. Dat zijn de punten die bepalen of de constructie wel of niet blijft
staan!
citaat:ik ben er mij ook van bewust dat het soms niet altijd 100% correct is. (maar wie wel???) Ik denk dat véél riggers werken voor grote bedrijven en die hebben er natuurlijk de centen voor om 100% correct te werken!! (en dan nog!!!)
citaat:Toch jammer dat wij enkel een voorpagina op uw site zien, geen enkele constructie die je hebt gemaakt staat er op. Heeft u er misschien nog geen gemaakt of heeft u schrik voor commentaar?
constructies neerzetten. En jouw posting neigt eerder naar schrik / angst voor commentaar.
Op het moment dat je dit soort foto's openbaar maakt, moet je in staan voor de eventuele
reacties van "collega's"
Comment