wat niet wegneemt dat ik het spammen van een gastenboek op anonieme basis inderdaad een erg laf iets is!
Krea met allu
Collapse
X
-
-
Beste Ralf,
Nu snap ik het niet meer hoor. Waar zit ik mij constant nog te verdedigen? Ik heb toch al gezegd dat ik fout zit, of moet ik het misschien iedere keer zeggen? Vraag misschien eens aan Rinus van wie hij vandaag een mail heeft gekregen. Maar waar ik wel bij blijf is op een gastenboek annoniem nogmaals de link naar deze site zetten dat vind ik een zéér laffe daad. Misschien eerder laster!! ik ben zeker geschrokken van wat er akkemaal op het forum stond en wat er allemaal kan gebeuren, geef ik toe. Maar waar ik mij vooral aan stoor bij de laatste berichten, en blijkbaar ik niet alleen zo kan ik lezen, dat mensen beweren over dingen die ze zelf niet eens weten (zie groovesound) dit enkel en alleen met bedoeleing van ....Comment
-
oversound, ja wij hebben veel reactie gehad van de mensen, maar allemaal positieve en dat is nu het probleem. Ik dacht dus dat ik goed en stevig bezig was tot ik hierover werd ingelicht en heb ik mijn mening zeker moeten herzien. Blijkbaar lopen er in onze streken geen riggers rond!Comment
-
Beste mensen,
Laat het niet zo zijn dat naar aanleiding van deze discussie forum deelnemers iemand gaan lastig vallen.
Dit is niet alleen uiterst vervelend voor de persoon (od) wiens site het aangaat, het is ook nog eens uiterst slecht voor de goede naam van het forum!
Als je wat te melden hebt in deze discusszie naar aanleiding van de fotoos, dan graag in het forum, maar doe dit wel normaal!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Beste OD, graag even melden: ik heb het woord elektriciteit nog niet uitgesproken denk ik op dit forum... ik weet helemaal niet waarover het gaat ivm die 63A kabel of die dimmer!!!
ik heb enkel mijn mening gegeven over jouw constructie en de veiligheid hiervan.
Ik wist zelfs niet eens dat jouw magazijn in Liedekerke is, ik dacht dat jij van de kanten van Ninove was zelfs...
En wat moet ik dan denken als jij, omdat ik hier mijn mening geef, mijn andere post in het live forum ivm resonantie van toms bij drumstellen gaat belachelijk maken?! Als dat jouw manier is van omgaan met kritiek en commentaar, goed bezig!
Ik praat ook niet over dingen waar ik geen verstand van heb hoor!
En er lopen in onze streek wél mensen rond hoor die er verstand van hebben, maar je moet WILLEN leren hé!
Mij maak je niet wijs dat je van al die constructies jezelf nog nooit heb afgevraagd, tiens, zou dir wel veilig zijn, een pirmade op scharnieren, tiens, zou dat wel veilig zijn, daar dan nog eens een kader aan...
groeten!sex, drums & rock \'n\' rollComment
-
oke jongens voordat dit een flame wordt en OD weg is, zullen we gewoon de strijdbijl die rondzwerft ff begraven, bedoelde te zeggen dat ik vond dat je manier van schrijven erg gericht was op jezelf verdedigen, of goedpraten, gelukkig blijkt dat dus niet zo te zijn.
zou zeggen, Welkom op het forum en hopelijk kunnen we samen werken aan een veiligere evenemntenbranche!
RalphComment
-
Beste ob,
Ik begrijp dat u, als u nooit negatieve reacties (kwa veiligheid) krijgt over u constructie gewoon doorgaat met het creeëren van aparte constructies. Al zou ik zelf nooit aan zoiets beginnen vanwege dat ik genoeg professionele riggers ken die mij dingen hebben geleerd over riggen. Dus hierbij hoop ik dat u van u fouten leert en daar gaat het eigenlijk allemaal om in dit topic
Maar de strijdbijl zal begraven worden lees ik dus ik stop.
groet,
Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!Comment
-
dat van die dimmers en cablage hoorde ik van iemand die regelmatig samenwerkt met od... en die zei me dat het een levensgevaarlijk dingetje was... enfin, ik begraaf de strijdbijl en moei me voor de rest niet meer.
Succes nog met het bouwen van (veilige) constructies,
Groet, JComment
-
van horen zeggen ben ik multi-miljonair, mijn bankier denkt er echter toch wat anders over.
graag wel met feiten en/of foto's komen...Comment
-
Dus toch!!!!!
Ik dacht al, die Gerard zit zo vaak op het forum, die heeft vast niks anders te doen, hij moet wel multi-miljonair zijn [][]
Ach ik geef od best wel een beetje gelijk, (oe als dat maar niet al te veel shit opleverd) klanten kijken vaak naar hoe het er uit ziet, en opzich voor dat beetje licht wat hij in die tent hangt zit het er erg grappig uit. (krea met allu is het zeker)
Het ligt aan ons* dat het veilig gebeurt en ik hoop (en denk) dat Od er weer wat bijgeleerd heeft.
Als hij deze plaatjes nou nog eens veilig kan neerzetten is hij veeeeel verder dan de gemiddelde drive in show, die vaak in zulke tenten staat.
Groeten,
Marco
Ps. vraagje Od: is het echt waar van dat mail/mail kabeltje van je.
Zo ja.... Niks zeggen, gauw weggooien
Zo nee... Gewoon in 1 zin heel netjes zeggen dat je dat nooit doet
*mensen die werkzaam zijn in dit vakComment
-
een mail-mail kabeltje? is dat zoiets als UTP???
Weer ff on-topic: Als ik de reacties van overdrive zo lees, kunnen veel mensen hier op het forum nog wat van hem leren. Niet wat riggingkunsten betreft, maar wel wat betreft het volwassen incasseren van kritiek.
Hiermee staat hij voor mij op eenzame hoogte boven de mensen die het nodig vinden een gastenboek te misbruiken.<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
wat ik me eigenlijk afvraag, is OD meteen begonnen met zoveel meter truss? of begon het met 2x statiefen+ 6meter truss, en kwam daar een xx aantal meter bij waardoor je teveel had voor de statiefen? of had je gewoon een idee van een constuctie van truss?---hier staat nix--->Comment
-
Beste Joe,
We zetten misschien onveilige constructies neer, maar ik denk dat zelf mijn dochtertje van 4 weet dat een kabel male/male levensgevaarlijk is!!!
Kan er iemand mij zeggen voor safety's welke dikte van kabel je moet gebruiken? of zijn daar geen voorschriften voor?? Lees het welComment
Comment