Ophanging moving heads

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

Ophanging moving heads

Hoi,

Ik heb pas een aantal Doughty trigger clamps gekocht voor mijn moving heads. Maar wat bleek toen ik ze in een Prolyte triangle truss wilde hangen ? Ik kreeg de klemmen niet dicht omdat er telkens wel ergens een driehoekdeel in de weg zat. De afstand tussen de triggers liet het niet toe dat ik de moving heads goed kon ophangen.

<center></center>

Wat voor klemmen gebruiken jullie ? Normale G-haken ?
    Life is what you make it
  • LJ Tom
    • Nov 2003
    • 202

hmmz, geen probleem mee hier...
    Groeten

Tom Venken

Comment

• Rock On
      • Jan 2004
      • 250

Ook wij benutten die klemmen met groot genoegen...
      "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Kevin_DM
        • May 2003
        • 577

Je moet de bout langs de buitenkanr van de truss monteren, dan heb je dit probleem niet... Langs binnenkant truss komt hij inderdaad nogal dicht tegen de dwarsliggers. Voor de rest zijn dit wat mij betreft de beste lichthaken verkrijgbaar (behalve de prijs dan )
        --- watt ever you want ---

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

heys,

ook ik heb deze klemmen op de mh's zitten (movitec's), en
          je moet z4e zeg maar van binnen naar buiten ophangen, anders gaat het idd niet goed komen.
          (heb er zelf aan het begin ook mee staan te pielen), dus je hangt ze zo op, dat als je naar de truss kijkt, je zeg maar de opening van de haak ziet.......
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Rieske
            • Aug 2002
            • 544

Dus als ik het goed begrijp is het gewoon een kwestie van omdraaien. Het gedeelte wat moet dichtvallen moet aan de buitenzijde van de truss.

Bedankt
            Life is what you make it

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

Moeten is een groot woord, maar dan blijkt het wel makkelijker te kunnen werken.
              Ligt het aan de onderlinge (HOH) afstand van de gaten van die triggers op de MH-plaat?
              Of ligt het aan de maat (afstand HOH) van de buizen van de truss?
              Of blijkt het dat met het omdraaien van de triggers alle problemen zijn opgelost?
              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Rieske
                • Aug 2002
                • 544

Het probleem was een combinatie van de HOH afstand op de MH plaat en de afstand van de dwarsbuizen in de truss. Ik heb nog niet kunnen proberen of met het omdraaien het probleem is oplost maar dat lijkt me wel het meest logisch.
                Life is what you make it

Comment

Working...