Mac Krypton op truss

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Tom
    • Nov 2003
    • 202

Inderdaad, zo een systeem zou zeer handig zijn!
    Wij maken de MH als ze op een truss opgesteld worden altijd met 2 spanbanden vast. Als ze degelijk zijn vastgemaakt, dan verschuiven die banden niet door de beweging van de kop, en raken ze ook niet tussen de moter verstrikt. Misschien inderdaad niet de manier om ze vast te maken, maar tot er een betere is, is dit de optie voor ons

(ps: we hebben dit wel nog maar enkel bij de mac250 gedaan, en weet dus niet of de afstand tussen base en arm dit bij de andere soorten ook toelaat.....)
    Groeten

Tom Venken

Comment

• Freddie
      • Nov 2002
      • 195

ik kan me nog herrineren dat op een 30x30 truss (driehoek) een mac 250 precies past. Dat als je hem erop zet, hij eigenlijk al redelijk vast staat. had iets te maken met die kleine plastic voetjes aan de onderkant, die dan tegen de truss aan zaten. Dan vastzetten met safety's aan de zijkant(handvaten) en hij viel alleen nog maar om, als je er tegenaan liep (edit--> Hard tegenaanliep, zonder op de baseplate te staan, zoek zelf maar uit hoe[]). Misschien een idee om dat ook uit te proberen met je nieuwe macs.

Ohwja, ook nog een baseplate onder de truss
      Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• Kevin_DM
        • May 2003
        • 577

Valt om als je d'r tegen aan loopt...... Hmmm interessant
        --- watt ever you want ---

Comment

• BoogiePimp
          • Feb 2004
          • 46

Wij gebruiken er altijd staps voor die we om de base van de MAC vast strappen en geeft helemaal geen problemen...
          Misschien ligt het aan de dikte van de strap?? Ik zal het eens gaan uitzoeken...

Sander Hoooi
          Touren is da bomb!

Comment

• CyberNBD
            • Aug 2000
            • 1318

Ook bij de kryptons kan het prima met straps, afstand tussen base en Yoke is ruim voldoende zodattie niet verstrikt raakt met de straps.
            CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• BoogiePimp
              • Feb 2004
              • 46

Idd, de afstand is ongeveer een centimeter dus ruimte zat voor een strap!

Sander Hooooooooooii
              Touren is da bomb!

Comment

• NielsO
                • Feb 2002
                • 38

Informeer eens bij Martin Rental, daar hebben ze geloof ik speciale base-plates laten maken... Misschien dat Gerrit 't weet?
                Ach... we hebben wel grotere zalen leeg gedraaid!

Comment

Working...