Is er iemand die suggesties heeft voor het laten draaien van een groot object van ca. 100 kg? Moet dus eigenlijk een soort overmaatse spiegelbolmotor zijn, maar die gaan maar tot een kilo of 40. Wellicht iemand een linkje van een bedrijf wat iets dergelijks in de verhuur heeft ?. B.v.d
zware spiegelbolmotor ?
Collapse
X
-
citaat:Geplaatst door Rock On
AED heeft een spiegelbol van 2.5m, dus er zal ook een motor zijn die zoiets kan tillen en laten spinnen.Comment
-
citaat:Lijkt me een groter probleem hoe je de valbeveiliging wil gaan maken? Dat ze voor kleine bollen niet gebruikt worden okee; maar zo'n ding zou ik toch echt niet op mn mik hoeven.Comment
-
denk dat je der net niet genoeg aan hebt. maar kijk es bij showtec. staat er een tot 40 kg.
kun je ook makkelijk valbeveiliging aan maken.
kijk maar es the coolgear book in op blz. 143groetjes,
BasComment
-
als het wat mag kostten kan je eens contact opnemen met flender nederland.
motoren/reductoren en regelaars.
vragen naar ben van nee.
Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.Comment
-
Flashlight had (heeft?) zogenaamde 'draai-units' die meen ik een goeie 150-200kg konden hebben.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
AED mag dan wel voor de 2m spiegelbol van 160kg geen motor in de verhuur hebben, onder het kopje 'mirror balls - Motors' staat wel een Large motor die volgens de prijslijst (what's in a name) max 100kg mag hebben.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
citaat:Geplaatst door kokkie
AED mag dan wel voor de 2m spiegelbol van 160kg geen motor in de verhuur hebben, onder het kopje 'mirror balls - Motors' staat wel een Large motor die volgens de prijslijst (what's in a name) max 100kg mag hebben.--- watt ever you want ---Comment
-
citaat:Geplaatst door dj_lucv
citaat:Lijkt me een groter probleem hoe je de valbeveiliging wil gaan maken? Dat ze voor kleine bollen niet gebruikt worden okee; maar zo'n ding zou ik toch echt niet op mn mik hoeven.
Zoals ik al zei; zo'n ding hangt maar aan 1 asje, en als dat niet helemaal lekker is komt er een bal van 2 meter naar beneden zeilen; toch iets om rekening mee te houden lijkt me!Comment
Comment