wie deed deze feesten?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rvv2001
    • Nov 2003
    • 33

wie deed deze feesten?

Wie kan mij vertellen welke bedrijven de rigging verzorgden voor de volgende evenementen:
    - Dance Valley
    - Defqon 1
    - Mistery Land
    - Lowlands
    - Pink Pop
    Alvast bedankt
  • Disco Service Apeldoorn
    • Nov 2000
    • 299

belangstelling of een aanloop tot ??!!

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

En 'riging = rigging'?

Hallo RVV...
      je kunt in jouw eigen postings verbeteringen aanbrengen (editten) als je op dat kleine icoontje met het papier+potloodje in de postings kopregel met datum+tijd.

Lowlands gebeurt volgens mij door Frontline.
      (Ooit heb ik het eerste jaar dat nog samen met Gert Jan in onze Flashlight-tijd gedaan).
      Van de overige weet ik het niet. Sterker nog ik weet niet eens wat 'Defqon 1' is, laat staan waar en wanneer en al helemaal niet wie er de hijstechniek doet.
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Rock On
        • Jan 2004
        • 250

Dat wisselt nogal, het is deels afhankelijk welk bedrijf het licht of geluid doet, maar ook van de locatie. Er zijn zalen waar bv. alleen Frontline het dak in mag.
        En ook per keer zal het anders zijn, ik weet dat toen Haine Audio DV nog deed, dat Rotterdam Rigging een paar keer alles ingeknoopt heeft.

PS Rinus: Defqon is een feestje van Qdance, dat doet ook Qlimax, In Qontrol en nog meer samenscholingen van dance verbasterd met een "Q"
        "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• rvv2001
          • Nov 2003
          • 33

Het is i.v.m. mijn profiel werkstuk voor school dat ik misschien over rigging wil doen.

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

'profiel werkstuk'?
            wat vinden ze tegenwoordig allemaal voor mooie krten uit.
            Wat is dat, een soort scriptie?

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

Profiel werkstuk is in de laatste weken van je 'klas voor de examenklas' waarin de rest van de school al vrij is behalve jij [}]

In die twee weken ben je de hele dag op school alleen maar bezig aan één werkstuk, wat vaak met een prakticum verbonden is.

Sorry RVV2001, maar volgens mij zijn dingen met rigging geen geschikte onderwerpen [V]
              Voor welk vak wilde je dat dan doen? Natuurkunde?

Ik moet er straks namelijk ook een maken

Comment

• Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

citaat:Sorry RVV2001, maar volgens mij zijn dingen met rigging geen geschikte onderwerpen
                Voor welk vak wilde je dat dan doen? Natuurkunde?
                Mechanica misschien? Of is dat een vak wat tegenwoordig niet meer gegeven wordt? Of misschien iets met technies tekenen? Als RVV(klinkt als de keuringdienst van waren..[]) Een techniese opleiding doet, kan ik me er wat bij voorstellen.
                Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• rvv2001
                  • Nov 2003
                  • 33

Ik wou het voor het vak natuurkunde doen. ik zat te denken aan de krachten die op een truss constructie werken. en het liefst natuurlijk op een zo groot mogelijke. maar ik heb inderdaad ook nog een twijfel of ik er wel genoeg over kan schrijven. het moet 15 pagina´s worden.

Comment

• Barthez
                    • Dec 2003
                    • 256

Wij hebben het ook overwogen om dit te doen voor ons profielwerkstuk, maar de eisen die gesteld werden aan de berekeningen gingen zo ver dat het wel een boekwerk van een pagina of 50 zou worden.

Dit omdat onze begeleidende leerkrachten de ballen verstand van dit soort dingen hebben, en zij hadden het idee dat het allemaal te simpel[V] zou zijn, dus moest het een gigantische constructie worden, en daar ging wel iets meer rekenwerk in zitten dan de 80 SLU die voor zo'n werkstuk staat[]

Toen maar een werkstukje gemaakt over brugconstructies, was precies 2 middagjes werk
                    Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• rvv2001
                      • Nov 2003
                      • 33

Mijn leraar snapt nergens iets van. dus dat maakt niet zoveel uit.[)]
                      Echt heel vervelend soms

Comment

• Iko
                        • Feb 2002
                        • 766

Dat profielwerk stuk hoeft helemaal niet na dat iedereen vrij is hoor. Dat moet nl klaar en voldoende zijn voor je exame gaat doen, anders mag je niet mee doen.. Ik heb het dus ook al 2 maanden terug ingeleverd [] En vind het trouwens knap als je die 80 SLU vol maakt, ik heb er 60 moeten smokkele in mijn log boek[)][:I]

Comment

• oversound
                          • Dec 2003
                          • 218

Vorig jaar gedaan en ook gewoon onder school tijd. Ook maar 30 uur aangezeten maar er waren erbij die er meer dan tachtig uur aan zaten en dan nog niet in 1 keer de voldoende halen maar ach[V].
                          Mijn ervaring ermee is als je zorgt voor kloppende maar niet al te moeilijke berekeningen met een goede uitleg erbij moet het lukken.
                          Ben voor de HAVO (profiel nt) geslaagd met een profielwerkstuk van eigenlijk niks (kwa berekeningen voor me natuurkunde gedoe) maar de uitleg was toppie zodoende.
                          Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• rinus bakker
                            • Mar 2002
                            • 5430

citaat:Geplaatst door Barthez
                            Toen maar een werkstukje gemaakt over brugconstructies, was precies 2 middagjes werk
                            Dus rigging met trussen is te ingewikkeld,
                            en bruggenbouw stelt eigenlijk geen f*ck voor?

Die kan ik even niet volgen hoor, want ongeveer alles wat riggers doen is het toepassen van theorie die (bruggen-)constructeurs in de loop der eeuwen hebben ontwikkeld. In Belgie worden trussen nogal een 'bruggen' of 'lichtbruggen' genoemd, wat weer aansluit bij het Franse 'ponts' of 'ponts lumieres'.
                            "Trussology" bestaat past sinds 10-15 jaar, en die kennis wordt haast nog dagelijks (soms door schade en schande) verder uitgebreid.

Comment

• Barthez
                              • Dec 2003
                              • 256

Nou volgens leraren zijn brugconstructies veeeeeel ingewikkelder dan trussconstructies [V]

Dit was sarcastisch bedoeld, om het uiterst beperkte denkbeeld van sommige leraren aan te geven [B)]
                              Goed plan! ...doen we niet!

Comment

Working...