Rigging tower

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Rigging tower

Wie weet toevallig of er in deze konterijen (omg.Oss, Brabant) een bedrijf Prolyte Rigging towers (type : RT-H30V) verhuurd?

Het plan is zo :

Ik wil in totaal 2 speakerkasten per kant (links + rechts) gaan vliegen. Ik wil dit uiteraard op een veilige manier doen. Ik had zelf ook bedacht om een carre van 2*2*4 te maken, maar daar ben ik nog niet zo van overtuigd, voor mezelf. De speaker kasten wegen samen 160 kg.

Graag advies van de pro's.....of namen en adressen van de tower verhuurders...

Thanx
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**
  • G-LiTe
    • Apr 2004
    • 196

Olaf,

Je bent wel karig met informatie eh

Even resumeren: je wil per kant twee speakerkasten vliegen, de kasten wegen per twee 160Kg, correct?

Vragen:

1. Is het vliegen indoor of outdoor?
    2. Hoe hoog wil je de kasten vliegen?

Het ideetje dat je opgooit van iets van een carre ofzo, als ik dat goed begrijp en je links rechts een trusscare op GS-poten te zetten (2m x 2m, 4m hoog) dan vind ik dit bij voorbaat veel truss voor weinig speaker

Een mogelijkheid kan zijn iets in de richting van een single ST-tower met large outrigs en twee korte outrigtrussjes links rechts, of al eens in de richting van de jongens van het licht gekeken?
    Wat gaan zij doen, kan het niet dat je 1 grote ground-support neerkwakt en daar meteen zowel licht als geluid aan rigt?
    Tis natuurlijk maar een suggstie eh.

G-LiTe
    Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Ja, het is outdoor.
      Een meter of 4/5 hoor.
      kasten wegen 80 kg/stuk, iets ruimer aangehouden dan in werkelijkheid.
      Olaf Duffhuës

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

160 kg / 5 meter : Genie??? ( subs op de genievoeten : als contragewicht..)

Comment

• LJ Gerrit
          • Apr 2002
          • 479

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

Wie weet toevallig of er in deze konterijen (omg.Oss, Brabant) een bedrijf Prolyte Rigging towers (type : RT-H30V) verhuurd?

Graag advies van de pro's.....of namen en adressen van de tower verhuurders...

Thanx
          Als het ook Eurotruss mag zijn, zou ik eens bellen met RENTALL te Bemmel
          ------------------------------------------------
          Without colour, there is no perception
          ------------------------------------------------
          MvG

Gerrit Schottert
          Controllux

Comment

• JeroentjE
            • Oct 2000
            • 197

citaat:Als het ook Eurotruss mag zijn, zou ik eens bellen met RENTALL te Bemmel
            In dat geval kan je ook bij Purple aankloppen, is ook nog dichterbij voor je..
            Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
            Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
            Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

citaat:Als het ook Eurotruss mag zijn, zou ik eens bellen met RENTALL te Bemmel
              Tja....heb ik nog proberen te bellen...maarja..die nemen om 17.01 niet meer op....Zelfs die aardige Jess niet...:-)

citaat:In dat geval kan je ook bij Purple aankloppen, is ook nog dichterbij voor je..
              Maakt in tijd weinig uit...ff kijken wie de beste prijs heeft...:-)

Als Gerrit slim is, stelt er 2 ter demo..)))
              Olaf Duffhuës

Comment

• design
                • Nov 2003
                • 57

Als je de prolyte towers wil, gewoon even bellen met Prolyte.
                Kunnen je vast wel vertellen wie ze bij jou in de buurt heeft.

David

Comment

Working...