Kan iemand mij wellicht verder helpen? Ik ben op zoek naar een technische tekening voor een tribune met een capaciteit van 60 pers. die opgebouwd moet worden op een grasveld. De lokatie is een kasteel nabij Parijs. Het doel is regelmatig concerten te houden en dus regelmatig op -en afbouwen. Het constructiemateriaal zouden we willen aankopen, 5 tribunes van 60 pers., zo mogelijk gebruikt.
Gez. constructietek. tribune 60 pers.
Collapse
X
-
lijkt me ook een beter onderwerp voor het staging forum. Mag ik trouwens vragen waarom je de technische tekeningen wil hebben terwijl je gewoon een product wil kopen??Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Gezien de grote kans dat deze tribune net wordt opgehangen, onderwerp gemoved naar staging...
Met daarbij het serieuze maar vriendelijke advies dat het opbouwen van een dergelijke constructie beslist meer ervaring vereist dan alleen het kunnen lezen van een constructietekening.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Owkee, daar zit wel wat in..Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
ook al het paard achter de wagen
eerst een tekening voorleggen aan de fransen, dan pas laten bouwen?
volgens mij vraag je gewoon 3 of 4 offerte's, met specifieke details bij 3 of 4 leveranciers, en dan kies je voor de beste in prijs en kwaliteit.
En die tekening lever je in bij de Fransen, volgens mij.Comment
-
-
Als we met links gaan gooien doe dan ook maar meteen: www.vanstokkum.nl
Stageco is marktleider als het aankomt op de bouw en ontwerp van podia en andere special items, maar als je puur sang een tribune nodig hebt is Van Stokkum een betere insteek.
G-LiTeOneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuenComment
-
Comment