hoe vinden we je terug op faceboek
U2 on tour
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
reactie
Hoi kevin
erg goede uitleg over de ballast. Ik heb nog geen reactie gezien op mijn eerdere vraag ivm bezichtiging.
Kun je ook vertellen hoe de veiligheid van het traject bij opbouw en mogelijk correcties (Veilig werken op hoogte) in het maingrid en de afbouw zijn geregeld of ingevuld
gr Willem
IRATA safety supervisorComment
-
Hoi kevin
erg goede uitleg over de ballast. Ik heb nog geen reactie gezien op mijn eerdere vraag ivm bezichtiging.
Kun je ook vertellen hoe de veiligheid van het traject bij opbouw en mogelijk correcties (Veilig werken op hoogte) in het maingrid en de afbouw zijn geregeld of ingevuld
gr Willem
IRATA safety supervisor
denk dat je blij mag zijn, net als alle andere lezers, dat je een kijkje in de keuken mag nemen zoals je dat krijgt aangeboden via dit draadje!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Blij
To Mod:
Ik ben juist zeer verheugd over de uitleg in inzicht dat kevin ons hier verschaft. Ik heb geenzins de bedoeling om een reactie af te dwingen maar antwoorden roepen vragen op. In mijn beleving zoals hier op een openbaar forum wat een zeer goede functie heeft is het stellen van vragen en het geven van antwoorden een wijze om voor een ieder zaken op tafel te krijgen die doorgaans niet zomaar op de werkvloer terecht komen.
Nieuwsgierigheid is in mijn ogen een goede eigenschap als we ervan leren
gr WillemLast edited by crewpoint; 24-04-09, 09:22.Comment
-
België
Werchter
Achter De Kerk
...
Lijken ze momenteel (15-05-2009) iets te bouwen wat zéér sterk op de renderings van 360.U2.com lijkt.... en in real-life toch wel overweldigend groot lijkt...
...
Is maar een tip voor de nieuwsgierigen....
Greetz,
WWouter Verlinden
Creative Sound & Light DevelopmentComment
-
Comment