U2 on tour

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kenx
    • Mar 2009
    • 59

als ik het goed heb tussen de 40 en de 50...

Grtz

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Ik ben vooral verbaasd dat dit nog rendabel te krijgen is, de kosten van de fabricage, transport, op en afbouw, verzekering en niet te vergeten de onderzoekskosten op iedere locatie moeten gigantisch zijn.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2139

Dat zal ook wel merkbaar zijn aan het prijskaartje voor binnen te geraken op zo een nieuwe show...

Verder lijkt het me wel, dat als er onder de opbouw nog parkeergarages zijn dat ze deze wel moeten ondersteunen en dergelijke. Op zo een extra puntlast zijn deze zeker niet voorzien... .

maargoed das weer extra werk en extra materiaal en dus ook extra kosten...
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Q-av
          • Nov 2008
          • 86

Originally posted by kevin DM
          meeste stadions waar dit geplaatst word zullen onderin zwaar extra gestut worden, zeker die met parking e.d. eronder.!
          Gelukkig lezen jullie een heel topic door voordat je je vragen hier plempt

Comment

• Robert H
            • Jan 2006
            • 378

Originally posted by ronny
            Blijven die lift torens ook staan tijdens de show of worden deze enkel en alleen maar gebruikt voor up en down ?
            Was ook mijn eerste gedachte toen ik de beelden zag, ik had blijkbaar over een stukje uitleg heen gelezen:

Originally posted by kevin DM
            Voor de opbouw worden er 4 portieken geplaatst op de positie waar de poten overgaan in het maingrid (...) Maar na volledige plaatsing gaan deze 4 portieken terug weg, en staat alles op zijn 4 buitenste poten (...)
            Volgens mij ziet het uiteindelijke resultaat er nog specataculairder uit dan hetgeen we tot nu toe hebben gezien. Enkel vier van die enorme poten met daarin een enorme bak licht en geluid. Volgens mij ziet zelfs de grootste leek dan wel dat het om een enorm geavanceerde constructie gaat!

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

Als ik de gemiddelde prijs van een kaartje op een 80 euro schat, kom ik toch wel op een dikke 3 miljoen uit dat er binnenkomt.Doe dat keer een concertje of 45.... Voor een 150 miljoen is er een hoop mogelijk denk ik en dan heb ik het geeneens over de rest van alle inkomsten aan cdś, sponsoren, reclame, en noem de hele reut maar op aan alles wat er mee te maken heeft.

Voor de mensen die gaan...hier alvast een printje waar je je auto beter niet neer kan zetten

Comment

• bdp
                • May 2009
                • 2

Mega constructie ben zaterdag even gaan kijken in Werchter, doet mijn idd denken aan het spin achtig gevaarte van wild wild west. Heb natuurlijk ook wat foto`s gemaakt deze zijn terug te vinden op http:\\foto.vanbuggenum.com

Comment

• Robert H
                  • Jan 2006
                  • 378

Originally posted by bdp
                  Mega constructie ben zaterdag even gaan kijken in Werchter, doet mijn idd denken aan het spin achtig gevaarte van wild wild west. Heb natuurlijk ook wat foto`s gemaakt deze zijn terug te vinden op http:\\foto.vanbuggenum.com
                  Apart dat ze er zelfs al een paar spotjes in hangen. Waarom zouden ze dat doen?

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by Robert H
                    Om te kijken of de constructie sterk genoeg is?
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• RayM
                      • Jan 2006
                      • 742

Lijkt zo op een raketlanceerinstallatie.
                      Heerlijk die stilte

Comment

• Robert H
                        • Jan 2006
                        • 378

Weten jullie overigens wel héél zeker dat dit het podium van U2 is?

Uit de krant van vandaag:

De Belgische astronaut Frank De Winne is onderweg naar het internationale ruimtestation ISS. De raket met De Winne en twee collega's werd woensdag gelanceerd. De Winne (48) gaat voor de tweede keer de ruimte in. In 2002 bracht hij al anderhalve week door in het ISS.
                        Hij wordt vergezeld door de Rus Roman Romanenko en de Canadees Robert Thirsk. De drie komen vrijdag aan bij het ruimtestation, waar zij een halfjaar zullen blijven.

Je zou toch bijna vermoeden dat bovenstaand tekstje iets met het bouwwerk in Werchter te maken heeft. Het is tenslotte een Belg... ;-)

Originally posted by RayM
                        Lijkt zo op een raketlanceerinstallatie.
                        Toeval bestaat niet, je was me even voor!!!

Comment

• Kilian
                          • Dec 2005
                          • 179

Weten jullie overigens wel héél zeker dat dit het podium van U2 is?

Uit de krant van vandaag:

De Belgische astronaut Frank De Winne is onderweg naar het internationale ruimtestation ISS. De raket met De Winne en twee collega's werd woensdag gelanceerd. De Winne (48) gaat voor de tweede keer de ruimte in. In 2002 bracht hij al anderhalve week door in het ISS.
                          Hij wordt vergezeld door de Rus Roman Romanenko en de Canadees Robert Thirsk. De drie komen vrijdag aan bij het ruimtestation, waar zij een halfjaar zullen blijven.

Je zou toch bijna vermoeden dat bovenstaand tekstje iets met het bouwwerk in Werchter te maken heeft. Het is tenslotte een Belg... ;-)

Toeval bestaat niet, je was me even voor!!!
                          Of ze schieten Bono naar de maan ,-)

Comment

• Nit-Wit
                            • Feb 2005
                            • 250

Om zeker te weten dat je op lokatie niet staat te klooien.
                            Doe regelmatig voor tours/grotere shows proefbouw, al vaak zat meegemaakt dat het in autocad perfect past...
                            Er gaat eigenlijk bij ons geen grote show de deur uit voor er een bepaalde vorm van proefbouw geweest is. tenzij het een standaard setup betreft.
                            Last edited by Nit-Wit; 27-05-09, 18:11.
                            "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

Comment

• ronny
                              • Dec 2002
                              • 2139

ik ben daarstraks nog even gaan zien. Ik was in de buurt voor men werk en de laatste klant lag in rotselaar

Spijtig genoeg was er niet veel meer te zien. ze waren het geheel aan het afbouwen. Aleen de portieken stonden nog.

maar toch bleef het een gigantische onderneming. Voor de rest was het een trekker-oplegger bijeenkomst

ook wel leuk om te zien hoe ze die laden trouwens. Er kan verrassend veel op zo een oplegger!
                              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                                • Nov 2005
                                • 950

Staat er toevallig ook zo'n gevaarte in N. Korea?

Zonder grappen:
                                Gigantische constructie en uitermate leuk om te zien.
                                Bedankt dat je dit met ons deelde!
                                MEEO Audio Licht Rigging,
                                Mark van der Werff
                                Groningen

Comment

Working...