U2 on tour
Collapse
X
-
-
Jongens, dat geneuzel over kosten: als het niet uit kan, dan wordt het niet aangeboden!
Lijkt me een gezond economisch basis principe!
Indrukwekkende constructie. Hopelijk kan Kevin ergens in of na de tour wat meer ervaringen delen, ik lees het in ieder geval met veel plezier!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Comment
-
Jongens, dat geneuzel over kosten: als het niet uit kan, dan wordt het niet aangeboden!
Lijkt me een gezond economisch basis principe!
Indrukwekkende constructie. Hopelijk kan Kevin ergens in of na de tour wat meer ervaringen delen, ik lees het in ieder geval met veel plezier!De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Punt is gewoon dat er 45 trekker/opleggers nodig zijn om dit 'vrachtje ijzer' te verplaatsen, dus ook zoveel chauffeurs. Ter plaatse moet zwaar materieel ingehuurd worden, beetje kraan kost al snel enkele honderden euro's per uur. Er zijn erg veel mensen erg veel uren bezig met het opbouwen en afbreken bij ieder concert.
Daarnaast moet er tevoren uitgezocht worden welke maatregelen er genomen moeten worden in verband met de bodem belasting, iets dat je ook niet door een stagiare laat doen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, veel van deze kosten zijn extra kosten vergeleken bij concerten waarbij niet zo'n extreme constructie wordt gebruikt.
Tuurlijk is er over de haalbaarheid nagedacht en zal het allemaal best haalbaar zijn maar dat neemt niet weg dat ik me daarover verbaas. Zeker in deze economisch toch wat mindere tijden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik weet het, ik ga het over het bedrag hebben
Ik vind het podium er tof uitzien, maar ik zou graag de helft minder zien. Sowieso ben ik wel voor de kleine concerten, en 80 euri is een boel geld. Daar kun je heel vaak van naar 013
Het lijkt de laatste jaren wel een beetje zo dat je podium belangrijker is dan je muziek... maar das denk ik mijn meding maar...\"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"Comment
-
sja... als U2 er veel geld aan wilde verdienen waren ze wel met 2 DAP-kastjes en een Behringer 6kanaals menger uitgerukt... 5.000.000 per avond omzetten, en er maar 300 euro voor investeren... sjeemig wat een gelul./..Comment
-
Er bestaat ook nog zoiets als uitdaging. Laat ze maar bouwen, voorziet een heleboel mensen van werk en nog eens een heleboel mensen kunnen van al dat werk ook nog eens genieten en zeggen dat ze nog nooit zoiets gezien hebben. Daar doen ze het misschien wel voor...Mooi spul, he?Comment
-
Dat valt tegenwoordig ook wel mee. Met een beetje mazzel 4 keer.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar er is een markt voor en uiteindelijk gaat het om de euro's.Heerlijk die stilteComment
Comment