Zwart zeil voor kap podium

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ESPL
    • Jan 2010
    • 26

Zwart zeil voor kap podium

Beste mensen,

ben al een tijdje op zoek naar iemand die voor onze podium overkapping (truss 50x50 vierkant 6x5) kan maken van zwartzeil. moet ik dan bij de plaatstelijke zeilenmaker voor boten o.i. wezen of zijn er bedrijven voor die dit voor podia doen??
    Zie graag de adviezen even voorbij komen.
    Kon hier nog geen topic over vinden.
    alvast bedankt
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

Waar in de buurt zoek je ???

Maar goed zulks vindt je bij de plaatselijke zeilmakerij, of springkussen fabrikant, trailerbouwer !!!!

Hangt er vanaf waar je zelf zit en er bij jou in de buurt zit !!!!

In mijn geval ben ik in volendam meer kwijt voor op maat gemaakt zeil bij de zeilmakerij alhier als dat ik in friesland betaal bij mijn fabrikant van de sprigkussens.
    Maar goed, de trailer bouwer heeft meer ervaring met het maken van bevestigingen op zeil, om het vast kunnen zetten.

Hangt allemaal af van wat jij wil
    your light !

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Is zeil wel handig, gelet op gewicht (zeker met water erop) en vooral een enorme windvanger?
      Als de wind er goed onder slaat loop je natuurlijk het risico dat je podium met dak en al de lucht in gaat...

Ok, een meshdoek is dan weer geen optie, dat is niet waterdicht...

Ik denk gewoon hardop mee...
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

Originally posted by ESPL
        op zoek naar iemand die voor onze podium overkapping (truss 50x50 vierkant 6x5) kan maken van zwartzeil.
        moet ik dan bij de plaatstelijke zeilenmaker voor boten o.i. wezen of zijn er bedrijven voor die dit voor podia doen?
        a) 6x5m uit truss 50x50cm? Beetje vreemde verhoudingen als ik dat zo zie (= of een 'heel knusse buhne' ofwel een 'zeer zware draagconstructie....')

b) Hoe voorkom je het "vullen van de bel in het midden"?

c) Alléén het dak of ook wanden in zwart zeil?
        d) Hoe hoog wordt die overkapping?
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• ESPL
          • Jan 2010
          • 26

Originally posted by rinus bakker
          a) 6x5m uit truss 50x50cm? Beetje vreemde verhoudingen als ik dat zo zie (= of een 'heel knusse buhne' ofwel een 'zeer zware draagconstructie....')

b) Hoe voorkom je het "vullen van de bel in het midden"?

c) Alléén het dak of ook wanden in zwart zeil?
          d) Hoe hoog wordt die overkapping?
          Excuses voor de verlate reactie was even er tussen uit. De antwoorden op de vragen. Was niet erg volledig..but..

b) Het is inderdaad een compacte bune voor kleine bandjes. Wat betreft het vullen van de bel in het midden er komt wel een puntdak op en de bedoeling is zoals bij elk podium dat de truss dak in het doek valt. Dus maw de flappen lopen over de zijkant door naar beneden zodat je van de voorzijde geen trussing ziet. (als mijn uitleg duidelijk is )

c) in principe ook de zijwanden zwart zeil. Podium is 6x5 en 6 hoog

Comment

Working...