Wanneer ik truss teken in WYSIWYG, dan wil het nog wel eens voorkomen dat het volgende gebeurt:
- Ik teken een aantal meters aaneengesloten (met die assembly tool dus).
- Ik hang een aantal maccen in aan de linkerkant, de aansluiting zit aan de achterkant
- Ik hang aan de rechterkant maccen, de aansluiting zit ineens aan de voorkant.
Ik denk dat het te maken heeft met danwel het middenstuk van de trusslengte, danwel het middelpunt van de tekening ofzo; maar ik begrijp niet helemaal wat het doel hiervan is. Ik vind het zelf alleen maar hoogst irritant eerlijk gezegd, je moet dan al die fixtures weer gaan lopen draaien.
Met een hoop gespeel met de flip end en rotate functies kom je er uiteindelijk ook wel, maar dat moet toch niet de bedoeling zijn lijkt me.
Dus... waarom doet ie dat en hoe kom ik er weer vanaf??
- Ik teken een aantal meters aaneengesloten (met die assembly tool dus).
- Ik hang een aantal maccen in aan de linkerkant, de aansluiting zit aan de achterkant
- Ik hang aan de rechterkant maccen, de aansluiting zit ineens aan de voorkant.
Ik denk dat het te maken heeft met danwel het middenstuk van de trusslengte, danwel het middelpunt van de tekening ofzo; maar ik begrijp niet helemaal wat het doel hiervan is. Ik vind het zelf alleen maar hoogst irritant eerlijk gezegd, je moet dan al die fixtures weer gaan lopen draaien.
Met een hoop gespeel met de flip end en rotate functies kom je er uiteindelijk ook wel, maar dat moet toch niet de bedoeling zijn lijkt me.
Dus... waarom doet ie dat en hoe kom ik er weer vanaf??
Comment